No i po wakacjach...bye bye summer!


Witajcie! Stało się! Koniec lata, jeszcze nie kalendarzowego ale co to za lato we wrześniu? Pogoda już nie ta i już nie czuje się tego wakacyjnego klimatu. Cieszę się, że wakacje spędziłam aktywnie; praktyki, jak pogoda dopisała - uprawianie naszego ukochanego sportu z Tż (babington! :)), leniuchowanie na działce, fajne wypady, spacery a co najważniejsze letnia opalenizna! 


Pocieszam się tym, że mam jeszcze miesiąc zanim pojawię się na uczelni i współczuje tym którzy teraz wracają do nauki. 
A Wy jak oceniacie tegoroczne wakacje? :)
Dżoana

15 comments

by-kejti sobota, 01 września, 2012

one jeszcze trwają :D jeszcze miesiąc! :D

Viola sobota, 01 września, 2012

super wygladasz :)

Cathy sobota, 01 września, 2012

Ja mam jeszcze 2 tygodnie praktyki, więc można podciągnąć pod wakacje :D

Marilyn sobota, 01 września, 2012

ja mam jeszcze miesiąc wakacji ;)

Tanika i Wojtas sobota, 01 września, 2012

U mnie fajnie też, ale mało...
Praca, praca, i jeszcze raz praca... No ale opalenizna jest, więc jest ok :)
Super wyglądasz :)

anne-mademoiselle sobota, 01 września, 2012

Jeszcze miesiąc wakacji mam przed sobą, ale tylko teoretycznie, ponieważ od wtorku idę na praktyki :/

Justyna sobota, 01 września, 2012

fakt lato dobiega końca, ale może jesień będzie cieplutka i kolorowa, a nie szaro-bura :)

Edyta Joanna sobota, 01 września, 2012

u mnie tegoroczne wakacje były bardzo pouczające i pracowite, więc zleciało nie wiadomo kiedy:)

kobiece szufladki sobota, 01 września, 2012

Jak zwykle wakacje szybko mijają, ja mam jeszcze miesiąc ale zleci nie wiadomo kiedy

szy_szynka niedziela, 02 września, 2012

Wakacje? krotkie :( ale za to super! :) zapraszam na raczkujacego bloga http://kiisblogger.blogspot.com/

MintElegance niedziela, 02 września, 2012

moje wakacje jeszcze trwają:D szkoda, że to już ostatnie tak długie wakacje

Racja Pielęgnacja niedziela, 02 września, 2012

właściwie całe pracowałam, a jutro rozpoczęcie roku - w przedszkolu!

Gonia poniedziałek, 03 września, 2012

Ja wakacji w tym roku nie odczułam niestety.

apteka marzenie poniedziałek, 03 września, 2012

moje wakacje jakoś mało aktywnie... czuję że dałam ciała z tymi wakacjami.
ale odpoczęłam, wyciszyłam się i nastawiłam się bardzo pozytywnie na nowy ork akademicki :)

Complicated3 poniedziałek, 03 września, 2012

niestety wakacje z pracą to tylko dłuższe weekendy po ciężkim tygodniu i mało słońca a teraz niedługo studia

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!