Recenzja: Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników BingoSpa

Witajcie! Czas na recenzje kolejnego produktu, który dostałam do testu od BingoSpa. Przed Wami kuracja do włosów z 40 aktywnych składników


Od producenta:
Kuracja zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.
Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,

- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.


Moja opinia: 
Kuracja już po pierwszym użyciu wzbudziła mój zachwyt, włosy były ładniejsze, zdrowsze i moje loczki ładniej się układały. A dodam, że moje włoski były wtedy katowane prostownicą i były baaardzo suche i no cóż brzydkie. 

Kuracja jest duża, tania i wydajna, nie trzeba dużej ilości na pokrycie włosów i skóry głowy. Maskę nakładam na ok 30min i zakładam czepek, czasem zdąża mi się podgrzewać całość suszarką.
Muszę przyznać, że po dłuższym używaniu włosy naprawdę są w lepszej kondycji! Mniej wypadały, stały się grubsze, no po prostu zdrowsze! Do tego maska świetnie sprawdza się do skóry głowy, tak jakby ją pielęgnuje i oczyszcza, jest gładka i przyjemna w dotyku.

Plusy:
włosy są gładkie, miękkie, zdrowsze, łatwiej się rozczesują, ani trochę nie obciąża włosów, skład! (pomijając parabeny), włosy są sypkie, przyjemne w dotyku, zapobiega łupieżowi, świetnie nawilża 

Minusy:
minimalne szybsze przetłuszczanie się włosów, opakowanie (otwarcie pudełka mokrymi rękoma jest na prawdę ciężkie), codzienne stosowanie przez 5 dni (dla mnie było to męczące, zwłaszcza, że czekam aż włosy same wyschną ale też dlatego, że moje włosy nie potrzebują aż tak częstego mycia) ale 5 dni dało się wytrzymać :)) bardziej puszyste włosy - dla mnie to minus ale dla wielu z Was pewnie plus!


Konsystencja jest dosyć rzadka, raczej wodnista natomiast zapach jest przyjemny bez rewelacji, taki kremowy. 


Jak najbardziej polecam! Maska ma świetny skład i na pewno nie powinna nikomu zaszkodzić :)
Dżoana

Dziękuję firmie BingoSpa za udostępnienie kosmetyków do testów w ramach współpracy, jednocześnie zaznaczam iż fakt ten nie wpływa na moja opinię. 

10 comments

aparatka. wtorek, 11 września, 2012

już od dłuższego czasu mam ochotę na tą maskę :)

Cathy wtorek, 11 września, 2012

Zastanawiałam się nad tą maską, skoro piszesz że fajna to chyba kupię :)

Anna, wtorek, 11 września, 2012

chyba tez ja wypróbuje:)

Viola wtorek, 11 września, 2012

nie mialam jeszcze :D

patryshkaa wtorek, 11 września, 2012

chyba się skuszę, skoro chwalisz:D bo przydałoby się coś do moich niteczek:(

mentoska wtorek, 11 września, 2012

Też ją recenzowałam wczoraj u siebie, świetny kosmetyk ;)

anne-mademoiselle wtorek, 11 września, 2012

Może kiedyś na nią gdzieś trafię, wygląda ciekawie :) właśnie przypomniałaś mi tym postem, że muszę kupić jakąś maskę, bo moja się kończy.

Inulec wtorek, 11 września, 2012

Sporo dobrego słyszałam o tej masce,szkoda tylko że nie mogę jej nigdzie dostać :/

patrycjaa-wardrobe środa, 12 września, 2012

5 dni pod rząd? To coś dla mnie, bo i tak myję włosy zazwyczaj codziennie ;) Biorę ją do folderu must have, jak na razie :)

Anonimowy piątek, 02 sierpnia, 2013

miałam , raz użyłam i pozytywnie mnie zaskoczyła :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!