Zakupy z ostatnich tygodni!

Witajcie! W tym tygodniu jak się zorientowałyście nowych postów nie było :) a to dlaczego? Postanowiłam zrelaksować się przed rozpoczęciem zajęć. Ehh tak bardzo nie chce mi się wracać na uczelnie a jeszcze bardziej dlatego, że czeka mnie pisanie pracy a nawet tematu nie mam.. :)
Oczywiście jak relaks to i zakupy kosmetyczne! Oto co udało mi się kupić w ostatnich tygodniach:


♥ każdy kosmetyk baaardzo mnie cieszy! niektóre już trochę testuje i jeszcze się żadnym nie rozczarowałam!
a teraz po kolei:


Te kosmetyki służą mi do włosów: biedronkowy krem do rąk z masłem shea i olejkiem kokosowych, na wzmocnienie cebulek woda brzozowa Malwy, do końcówek gliss kur eliksir z olejkiem pielęgnacyjnym - jak na drogeryjny kosmetyk ma bardzo zachęcający skład z olejkami i coś do stylizacji ale też odżywiania - odzywka stylizująca w piance od Marion.


Żeby dobrze wyglądać na zajęciach :) - baza pod makijaż Ingrid, matuje i wygładza, najbardziej przydatna rzecz w torebce - antybakteryjne żele do rąk Bath&Body Works są cudowne! i tak pięknie pachną! kolejny produkt który ma nieziemski zapach to masło do ciała od Palomy - macadamia i na koniec łup biedronkowy, który jak na razie sprawdza się dobrze kryjący podkład 3 w 1 Eveline

Dżoana

23 comments

Świat Wery niedziela, 30 września, 2012

masło do ciała od Palomy - macadamia ma cudowny zapach, jest świetne, genialnie nawilża, uwielbiam je:) dobry wybór:)

~Marta niedziela, 30 września, 2012

wyobrażam sobie zapach tego masełka :))

Viola niedziela, 30 września, 2012

fajen zakupy ;D

kosmetoholiczka_1919 niedziela, 30 września, 2012

Mam straszną ochotę na to masło Paloma, ale o zapachu czekolady. Niestety nigdzie nie mogę go spotkać...;/

Anna, niedziela, 30 września, 2012

a gdzie mozna dostac produkty Bath&Body ?:)

dżoana niedziela, 30 września, 2012

w Warszawie w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów :)

kasia niedziela, 30 września, 2012

ja jestem ciekawa tego masła z palomy:)

MintElegance niedziela, 30 września, 2012

ciekawi mnie olejek z Gliss Kura, mam nadzieję, że uda mi się wyczaić go kiedyś na promocji:)

Justyna niedziela, 30 września, 2012

daj mi znac jak baza Ingrid się sprawuję, ponieważ poszukuję bazy

Prymulka niedziela, 30 września, 2012

Mam bazę z Ingrid i jest cudna :), i zastanawiam się nad podkładem z Eveline.

anita niedziela, 30 września, 2012

Masełko PALOMA - jestem na TAK :)

A L E X A N N P niedziela, 30 września, 2012

dziś oglądałam ten podkład, gdybym nie kupiła ostatnio innego chętnie bym się skusiła by go sprawdzić, ale może będzie jeszcze okazja ; )

Meraja niedziela, 30 września, 2012

krem do rąk z Biedronki - moja miłość do ujarzmiania włosów <3

anne-mademoiselle niedziela, 30 września, 2012

Mam to masełko Palomy, ale jest 3 lub 4 w kolejce do otwarcia :P

Gonia poniedziałek, 01 października, 2012

A gdzie zakupiłaś żele do rąk i w jakiej cenie ? Wyglądają świetnie :)

alapadma poniedziałek, 01 października, 2012

jak używasz kremu do rąk na włosy?
dobrze rozumiem, że jesteś z Warszawy? ;>

dżoana poniedziałek, 01 października, 2012

tak z Warszawy :) a co do kremu to ten kremik świetnie się nadaje do zabezpieczanie końcówek włosów ze względu na skład ale czasem używam go też jako maskę :)

dżoana poniedziałek, 01 października, 2012

i są świetne! a kupiłam je w Złotych Tarasach w Bath&Body Works była promocja 2 w cenie 1 :) ale normalnie taki jeden będzie kosztował 5,99 :)

Myś Pyś poniedziałek, 01 października, 2012

to masło do ciała z Palomy jest całkiem niezłe:)

blaubeere poniedziałek, 01 października, 2012

nie ma jak udane zakupy:)))

Cathy poniedziałek, 01 października, 2012

Mam nadzieję, że kosmetyki Bath&Body pojawią się niedługo w Krakowie :D

Mallene poniedziałek, 01 października, 2012

Aż mi się chce iść na zakupy.. :P

Ania poniedziałek, 01 października, 2012

Nie ma to jak zakupy , ja cos o tym wiem :):):) Jestem ciekawa wody brzozowej (?0 - nigdy nie miałam stycznośći z takim produktem.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!