Coś dla ust, czyli OEPAROL BALANCE - pomadka ochronna

Witajcie! Zima się zbliża, więc czas na dobranie odpowiedniej pomadki zabezpieczającej nasze usta przed pękaniem i odpowiednio je nawilży.

Od producenta:
Pomadka ochronna do ust zawiera wysokiej jakości naturalne składniki, w tym "tłoczony na zimno" olej z nasion wiesiołka. Preparat przeznaczony jest do codziennej i systematycznej pielęgnacji ust. Natłuszcza i zabezpiecza przed pękaniem i wysychaniem oraz czyni usta delikatnymi i nadaje im świeży wygląd. 

Skład:
Skład: Petrolatum, Parafinum Liquidum, Ricinus Communis Oil, Cera Alba, Cera Microcristallina, Lanolin, Parafin, Oenothera Paradoxa Oil, Isoprypyl Myristate, Theobroma Cacao Butter, Parafum Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Bha, Ped-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmiatate, Ascorbic Acid, Citric Acid


Moja opinia: 
Moje usta zawsze muszą być nawilżone, źle się czuję jak nie czuje nic na ustach, więc kilka razy dziennie systematycznie sięgam po jakąś pomadkę czy też moją ulubioną zwykłą wazelinę Ziaji dlatego problem pękających ust jest mi obcy.

Jednak dla mnie pomadka Oeparolu jest przeciętna. Po posmarowaniu bardzo ładnie nawilża usta, ja mam pomadkę o zapachu mango więc aplikacja jest bardzo przyjemna ze względu na ładny zapach. 
Jednak nawilżenie ust nie utrzymuje się długo, bardzo szybko pomadka 'schodzi' z ust co sprawia, że jest bardzo mało wydajna, zwłaszcza dla osób takich jak ja, które muszą ciągle czuć że mają coś na ustach. Nie podoba mi się też to, że na ustach pozostaje jakby ciężka i tępa warstwa pomadki.
Szkoda też że w składzie mamy parafinę. 


Nie kupię już jej ponownie, z chęcią i zapałem będę szukała czegoś lepszego :) A może możecie mi coś polecić, oprócz Carmexu i Tisane (Tisane jeszcze nie miałam, ale chyba się skuszę na zimę, bo widziałam dużo pochlebnych opinii)?
Dżoana

11 comments

Ewka niedziela, 14 października, 2012

Chciałam ją kupić, ale z tego co piszesz to się nie opłaca więc nie kupię ;) ja używam pomadki z Nivei i Celi ;)

CynamoOnka niedziela, 14 października, 2012

Ja aktualnie używam Bebe - intensywna pielęgnacja, taka w niebieskim opakowaniu i uważam, że jest naprawdę dobra:)

Monika Ozdoba niedziela, 14 października, 2012

nie słyszałąm o tej firmie:)

Wdowa Po Stalinie niedziela, 14 października, 2012

dla mnie cudem nawilżającym jest Bell Lip Care, cudo :)

CosmCocoPaula niedziela, 14 października, 2012

na moich ustach ta pomadka utrzymuje się bardzo długo :)

Viola niedziela, 14 października, 2012

nie uzywalam ;D

Justyna poniedziałek, 15 października, 2012

fakt jest przeciętna, ale do torebki używana raz na jakiś czas - nie ma tragedii :)

blaubeere poniedziałek, 15 października, 2012

ooo parafina .. no tak to tez bym jej nie kupila.. ja mam z alverde jest super ale wiem ze w PL niedostepna ....

Tosia Toboła poniedziałek, 15 października, 2012

muszę kupić jakąś pomadkę ochroną :)

anne-mademoiselle poniedziałek, 15 października, 2012

Koniecznie wypróbuj Tisane. I nagietkową Alverde, jeśli masz dostęp do DM.

Star Stealing Girl piątek, 26 października, 2012

Ja tez zrobilam o niej recenzje i wg mnie starsznie szybko sie ja zuzywa, a efekt i tak mierny.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!