Już jest! Paczka od BingoSpa!

Wreszcie przyszła do mnie długo oczekiwana paczka od BingoSpa

Oto co dostałam:

Dwa produkty można było sobie wybrać i zdecydowałam się na serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała i maskę do twarzy ze 100% olejem winogronowym.
Trzeci produkt to niespodzianka, trafił mi się balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą.

Produkty bardzo fajne i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę testować! Na razie tylko wąchałam i pachną pięknie! Szkoda tylko, że paczki są tak do siebie podobne i każda z blogerek która otrzymała paczkę ma prawie identyczne produkty..a myślałam, że będzie jakieś urozmaicenie :)
Dżoana

14 comments

Sekrety naszego piękna czwartek, 25 października, 2012

gratuluję :) też bym chciała sobie potestowac :)

Ania czwartek, 25 października, 2012

W mojej paczce było małe urozmaicenie:)ale o tym w swoim czasie:)

Beauty_Station czwartek, 25 października, 2012

Nooo trochę bez sensu jeśli wszystkie dostaniecie mniej więcej to samo. Ja na przykład unikam wpisów o tym samym, bo to zwyczajnie nudne, choć z drugiej strony łatwiej wyrobić sobie zdanie o kosmetyku czytając różne opinie. Ja nie miałam styczności z tą marką, ale chętnie poznam ją bliżej, bo sporo pozytywów o niej słyszałam. Serum czekoladowo-papajowe na pewno pachnie przepięknie :)

Daria czwartek, 25 października, 2012

Serum musi pachnieć obłędnie ;)! Koniecznie zrób recenzję maski po dłuższym stosowaniu ;).

Lexi czwartek, 25 października, 2012

no właśnie, widzę teraz dużo osób testuje bingo spa :)
mam nadzieję, że produkty przypadną Ci do gustu :)

Justyna czwartek, 25 października, 2012

serum czekoladowo - papajowe? dobrze widzę? :D
daj mi znać koniecznie jak pachnie!

Malina Testuje czwartek, 25 października, 2012

Ciekawa jestem tego balsamu palmowego do dłoni:)

nikt_wielki_ona czwartek, 25 października, 2012

Gratuluję współpracy. Miłych testów kosmetyków.

~Marta czwartek, 25 października, 2012

Ja otrzymałam serum, ale czekoladowo-miętowe, ma świetny zapach :)

KosmetyczkaAni czwartek, 25 października, 2012

Również gratuluję współpracy :) przyznam szczerze, że nie słyszałam wczesniej o tej firmie. Czekam na relację :)

Świat Wery czwartek, 25 października, 2012

łeee..wszystkie dostały to samo;/ gratuluję

A L E X A N N P czwartek, 25 października, 2012

o czekoladowe to coś dla mnie :D

CosmCocoPaula czwartek, 25 października, 2012

gratuluje i zazdroszcze ! :)

kobietka piątek, 26 października, 2012

Super:-)))
ciekawa jestem tej maski do twarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!