Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego - PAPAJA

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was recenzję jednej z koreańskich maseczek do twarzy, które można kupić w drogerii Hebe a jest ich cala masa! Ja na początek wybrałam papajową. Jedna saszetka kosztuje ok. 4 zł i starcza na 3-4 użycia. 

Od producenta:
Głębokie oczyszczanie i uszlachetnianie! Wyjątkowa kombinacja błota Morza Martwego oraz wyjątkowo kojących składników papaji, lawendy i bergamotu, głęboko oczyszcza i uszlachetnia zmęczoną skórę. Wypłukuje nieczystości pozostawiając skórę rozjaśnioną, bardziej promienną i świeżą.


Skład:

Moja opinia:
Maseczka jest godna uwagi, mnie bardzo przypadła do gustu. skład jest niezły i działanie też. Maseczka to na prawdę miły akcent pielęgnacji ;) Co do składu to mamy wysoko białą glinkę co jest dużym plusem ale też ekstrakt z papaji, morszczynu pęcherzykowatego, lawendy, bergamotu, sól morską, a także kwas mlekowy.

A co do działania to maseczka bardzo fajnie oczyszcza buzia, pozostawiając ją świeżą, promienista i miękką w dotyku. 

Polecam! Jest cała gama różnych maseczek tej firmy! Ja teraz mam ochotę wypróbować hmm może czekoladową, a może z wyciągiem z pereł? :) 
Dżoana

6 comments

delancy niedziela, 07 października, 2012

O tych maseczkach jeszcze nie słyszałam :)
Fajnie że się u Cb sprawdziła.

Zapraszam :)
http://delancydame.blogspot.com/

Viola niedziela, 07 października, 2012

nie mialam ;)

Sekrety naszego piękna niedziela, 07 października, 2012

widziałam jej już tyle razy, że nie wiem, ale jakoś nie wiedziałam czy brac, ale teraz już wiem , że tak :)

Chwila niedziela, 07 października, 2012

Super;-) Z pewnością sobie jakąś kupię;-)

anne-mademoiselle niedziela, 07 października, 2012

U mnie niestety nie ma Hebe :/

Gonia wtorek, 09 października, 2012

Kochana zostałaś otagowana :)
Serdecznie zapraszam:
http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/10/i-projekt-denko-otagowana-czyli-tag.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!