Wazelina ochronna do ust FLOS LEK

Witajcie! Dzisiaj kolejny produkt do pielęgnacji ust. Mam na ich punkcie totalnego bzika! Uwielbiam pomadki ochronne, balsamy i wazelinki. Wolę je sto razy od błyszczyków i szminek. Jednak do tych ostatnich powoli się przekonuję :) 


Od producenta:
Zastosowanie: codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany temperatury, wiatr, itp.)
Działanie: ochronno-odżywcze. Wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta, zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka, delikatnie nabłyszcza wargi.
Efekt: atrakcyjne, odpowiednio nawilżone i wygładzone usta.

- bez parabenów i barwników

Skład: 
Petrolatum, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol.


Moja opinia:
Bardzo fajna wazelinka której dodatkową zaletą jest wybór wersji zapachowej. Wazelina dobrze nawilża, natłuszcza usta i pozostaje na nich stosunkowo długo, co dla mnie jest baaardzo ważne. Usta po posmarowaniu ładnie błyszczą i są mięciutkie a do tego ładnie pachnące. Nie mam większych problemów z brakiem nawilżenia czy suchymi skórkami więc nie mogę Wam powiedzieć czy na suche skórki zadziała, ale na zdrowe usta, które potrzebują ochrony i zwykłego nawilżenia sprawdza się rewelacyjnie! 

Polecam! Pewnie niedługo zaopatrzę się w wersję czekoladową bo za mną chodzi :)
Dżoana

12 comments

9thPrincess piątek, 19 października, 2012

A próbowałaś pomarańczowej? Pachnie niesamowicie:D

Justyna piątek, 19 października, 2012

mam na swojej liście do kupienia czekoladową :)

kosmetoholiczka_1919 piątek, 19 października, 2012

Miałam czekoladową i bardzo lubiłam, ślicznie pachniała ;)

Świat Wery piątek, 19 października, 2012

najlepsza wazelina!

aknezz piątek, 19 października, 2012

U mnie znajdzie się dużo produktów do ust ale to z konieczności bo czasami mi pękają.

Kosme-freak piątek, 19 października, 2012

u mnie kilka postów wstecz była właśnie recenzja tej wazeliny o zapachu czekoladowym :) ja jestem zachwycona przede wszystkim jej zapachem!

Roksana Fic piątek, 19 października, 2012

fajny pomysł z tym produktem,musze wyprobowac ;D

u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolne buty ;)

anne-mademoiselle piątek, 19 października, 2012

Tylko ja jestem taka dziwna, że mi nie pasuje zupełnie ten produkt?:P

mleczna sobota, 20 października, 2012

Nigdy nie przepadłam za wazeliną. Kojarzyła mi się z czymś mocno tłustym na ustach. Ale może znów się przekonam :)

ankas piątek, 26 października, 2012

Uwielbiam stosować wazelinę do ust;)

rogaczki-kosmetyczne niedziela, 18 listopada, 2012

zastanawiałam się nad nią, ale w końcu w ręce wpadło mi masełko nivea :) nie jestem fanką mazideł do ust na palec, więc jeden taki cudak starczy.

Moniak23 wtorek, 26 lutego, 2013

wczoraj ją kupiłam :) bardzo ją lubię jednak ma sztuczny zapach ;/ na szczęście nie jest to mocno wyczuwalne..

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!