Nivejkowe masełko do ust jest moje!

Jak zapewne wiecie (a jak nie to właśnie informuję :)) Nivea wprowadziła nowe masełka do ust! Baardzo mnie to ucieszyło, jestem przecież ogromną fanką maseł ale i pielęgnujących mazideł do ust! Masełka są chyba na razie dostępne tylko w SP (obecnie na promocji za 7,99zł) w 4 wariantach: malina, wanilia i macadamia, karmel, uniwersalne. Ciężko było się zdecydować ale w końcu stałam się szczęśliwą posiadaczką wersji wanilia i macadamia (mniaaam!).


Skład nie powala..Posmarowałam usta kilka razy i zapach jest obłędny, konsystencja też jest w sam raz, jak typowe masło. No to teraz zobaczymy jak się sprawdzi przy dłuższym używaniu :)

13 comments

Marilyn piątek, 16 listopada, 2012

mnie jakoś kusi karmelowe ;D

Justyna piątek, 16 listopada, 2012

czekam na Twoją opinię bo kusi mnie ten sam zapach!

Beauty_Station piątek, 16 listopada, 2012

Też mnie kusi właśnie ta wersja :)

mentoska piątek, 16 listopada, 2012

Kup mi, kup mi! :(

Viola piątek, 16 listopada, 2012

ooo super :D

Karola piątek, 16 listopada, 2012

Na pewno kupie sobie na próbę jedno masełko:)

Enka piątek, 16 listopada, 2012

też dzisiaj je sobie sprawiłam :))

Świat Wery piątek, 16 listopada, 2012

o kurczę chce je:)!

anne-mademoiselle piątek, 16 listopada, 2012

Może, może je kupię. Jako ustomaniaczka wręcz powinnam:P

optymistka. sobota, 17 listopada, 2012

zostałam 300 obserwatorem ;)
gratuluję!

Racja Pielęgnacja niedziela, 18 listopada, 2012

o rany, nie wiedziałam:) muszę kupić, koniecznie;)

rogaczki-kosmetyczne niedziela, 18 listopada, 2012

mam wersję karmelową i bardzo mi odpowiada. wersji, którą masz niestety nie było, a na nią się właśnie czaiłam :)

Myś Pyś czwartek, 22 listopada, 2012

jak je dorwę w Super-pharm to na pewno kupię:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!