Paloma body SPA - macadamia masło do ciała

Chcę Wam przedstawić masełko do ciała, które całkowicie mnie urzekło pięknym zapachem! Jak dla mnie smarowidło do ciała musi ładnie pachnieć, sprawia to mi wtedy podwójną radość - nawilżenie skóry ale i rozkosz dla noska, w ogóle przyjemniejszą aplikację i relaks zarazem :)


O produkcie: Macadamia masło do ciała wygładzająco - nawilżające. 
- głęboko nawilża, likwidując uczucie ściągnięcia
- wygładzona skóra na długo pozostaje sprężysta i ciepło pachnąca
- zmysłowy zapach daje uczucie zadowolenia i odprężenia

Skład: Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Shorea Robusta Seed Butter, Sorbitol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Dimethicone, Macademia Ternifolia Seed Oil, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Isopropyl Palmitate, Cera Alba, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Elaeis Guineensis Oil, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, Dmdm Hydantoin, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium Edta, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexylcinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.


Moja opinia: Na początku zacznę od zapachu co jest dużym plusem masełek Paloma, mój zapach macadamia jest urzekający! Uwielbiam go, mogłabym wąchać i wąchać bez końca! Idealnie pasuję na okres jesień/zima. Słodki ale nie mdły i nie duszący. Po prostu obłęd! :)

Konsystencja masełka gęsta, jednak na skórze dobrze się rozprowadza i nie jest 'tępa', wchłania się też dosyć szybko a zapach na skórze pozostaje! Nawet mój Tż wyczuł masełko po jakimś czasie od posmarowania :)

Teraz co nieco o działaniu - masło faktycznie wygładza, skóra jest gładka i nawilżona, jednak nawilżenie nie pozostaje na długo. Dlatego osobom z naprawdę suchą skórą masełko nie przypadnie do gustu bo nawilżenie jest mocno średnie. 


Podsumowując, polecam to masełko osobom takim jak ja, bez większych problemów z suchą skórą i lubiących piękne zapachy. 
Dostępne są 4 wersje maseł - tropikalne, czekoladowe, oliwkowe i macadamia. 

13 comments

Justyna czwartek, 22 listopada, 2012

szkoda z tym nawilżeniem :(

MintElegance czwartek, 22 listopada, 2012

coś dla mnie:)

rainy girl is me czwartek, 22 listopada, 2012

gdzie można to dostać?

dżoana czwartek, 22 listopada, 2012

ja kupiłam w Jaśminie, ale widziałam też w Hebe i pewnie mniejszych drogeriach też jest :)

Świat Wery czwartek, 22 listopada, 2012

mam je, uwielbiam, zapach cudny i działanie świetne

mleczna czwartek, 22 listopada, 2012

Lubie peeling do dłoni tej firmy ;)

ThisJuss czwartek, 22 listopada, 2012

O nie :( teraz ciężko mi będzie go nie kupić. A mam zakaz kupowania produktów do pielęgnacji ciała. :(

bibelotka czwartek, 22 listopada, 2012

zastanawiałam się w sklepie nad czakoladą albo macadamią i żaluje że nie zdecydoałam sie na ten drugi. Masełko było swietne ! Konsystencji idealnej ciezkiej takiej jak lubie:) Niestety nie zrobilam recenzji bo zostało podkradzione pudeleczko przez siostrę! Ale uwielbiam i kupię na pewno nastepne!:)

Blondineczka czwartek, 22 listopada, 2012

Szkoda ze nie nawilża za dobrze :/

kobiece szufladki czwartek, 22 listopada, 2012

Ostastnio Paloma zaskakuję mnie na plus, pewnie kupię tą masło

Racja Pielęgnacja czwartek, 22 listopada, 2012

Nie wiedziałąm, że Paloma jeszcze istnieje!

CoconutLime czwartek, 22 listopada, 2012

Zapach musi być cudowny:) Chyba się skuszę, coś czuję, że się polubimy z tym masełkiem :D

rogaczki-kosmetyczne piątek, 23 listopada, 2012

nie widziałam jeszcze tych masełek w drogerii, ale jak trafię to się skuszę :) lubię zapach orzechów macadamia i uwielbiam same orzechy! ja również nie mam poważnych problemów z przesuszeniem skóry, więc masełko powinno się u mnie sprawdzić.
pozdrawiam, A

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!