Ulubieńcy października!

Postanowiłam przykładem innych blogerek pokazywać swoich ulubieńców miesiąca. Czas na troszkę spóźniony październik ale liczy się, że jest :)


Gliss Kur eliksir z olejkiem pielęgnacyjnym do codziennego stosowania - cudo na końcówki! Włosy są pachnące, mięciutkie i mniej się niszczą.
Woda brzozowa - to już moja 2 buteleczka dlatego na zdjęciu jest pełna :) super wcierka! zdrowsze włosy i baby hair! 
Szampon Barwa ziołowa, skrzyp polny - świetny oczyszczacz, idealnie spłukuje oleje, pieni się bardzo dobrze i czuć, że włoski naprawdę są super czyste.
Isana odżywka intensywnie pielęgnująca - moje kręcone włosy świetnie się po niej układają! Są miękkie, nawilżone a co najlepsze pięknie pachną! Zapach tej odżywki baardzo mi się podoba..trudno mi go dokładnie określić..jest taki hmm kosmetyczny :)
Himalaya krem odżywczy, całodzienne nawilżenie - świetny krem naprawdę, bije na głowę wszystkie moje dotychczasowe, ładny zapach no i naturalny ziołowy skład.
Synergen puder w kompakcie - kiedyś go nie lubiłam, kupiłam ponownie i stał się moją miłością!  

15 comments

MintElegance czwartek, 08 listopada, 2012

na moje włosy woda brzozowa nie działa:/

JealousJelly czwartek, 08 listopada, 2012

o właśnie z Gliss kura miałam kupić odżywkę ;) na ten eliksir może się skuszę

Justyna Giera czwartek, 08 listopada, 2012

oooo w końcu musze wypróbować ten szampon z Barwy ;) widzę że kolejna osoba go poleca ;)
Pozdrawiam kochaniutka ;*

IVONA czwartek, 08 listopada, 2012

dzis kupilam sobie gliss kura szampon z 7 olejkami...zobacze czy sie sprawdzi:)

anita czwartek, 08 listopada, 2012

U mnie Isana zupełnie się nie sprawdza :(

taka jedna madzia czwartek, 08 listopada, 2012

Oooo, mój ukochany eliksir <3 ;)

rainy girl is me czwartek, 08 listopada, 2012

Synergen jest świetny, jestem mu wierna:)

Viola czwartek, 08 listopada, 2012

suuper notka :)

Świat Wery czwartek, 08 listopada, 2012

ten glisskur mnie kusi

Natala Czarnula czwartek, 08 listopada, 2012

Glisskur ulubieńcem na zawsze ! :)

Liliana Kim czwartek, 08 listopada, 2012

Isana również ulubiona przy moich kręconych włosach :)
Zapraszam w odwiedziny do mnie :)

anne-mademoiselle czwartek, 08 listopada, 2012

Zainteresował mnie ten Gliss Kur.

A L E X A N N P piątek, 09 listopada, 2012

gdzie kupiłaś wodę brzozowa i po ile? :)

dżoana sobota, 10 listopada, 2012

doz.pl :) jakieś grosze dosłownie ok. 4 zł :)

Everything Girly sobota, 10 listopada, 2012

Ja mam drugą wersję tego olejku Gliss Kur i uwielbiam ją :) Jak mi się skończy to wypróbuję ten :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!