Ulubiony krem do twarzy - Himalaya Herbals!

Dzisiaj mój zdecydowany ulubieniec jeżeli chodzi o kremy do twarzy. Himalaya Herbals odżywczy krem do twarzy - całodzienne nawilżenie.

Co nieco o Himalaya Herbals:
Himalaje to najwyższe pasmo górskie na Ziemi i jednocześnie jeden z najczystszych ekologicznie obszarów świata. Kraina krystalicznie czystych wód, niezmierzonych przestrzeni i nienaruszonej przyrody. Wyciągi z ziół pochodzących właśnie z tych najczystszych terenów Himalajów są bazą naturalnych preparatów pielęgnacyjnych serii Himalaya Herbals.
Himalaya Herbals to jedna z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się marek kosmetyków tworzonych z naturalnych składników. Wyjątkowo staranna selekcja ziół i minerałów, wieloletnie badania, w których producent kładzie nacisk na czystość, bezpieczeństwo, inspirację naturą i innowacyjność, owocują serią niezwykle skutecznych preparatów pielęgnacyjnych.

Produkty Himalaya Herbals to szeroka gama kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów, skóry twarzy i całego ciała oraz preparatów wspomagających ochronę zdrowia, wykonanych według oryginalnych receptur ajurwedy. Ajurweda to najstarszy na świecie system medycyny naturalnej powstały 5000 lat temu na terenach Indii. Ajurweda w dosłownym tłumaczeniu oznacza wiedzę o życiu, pochodzi od słów sanskryckich: ayus – życie i veda – nauka, wiedza.
www.himalayaherbals.pl


O produkcie: Lekki, nie zawierający tłuszczu, odżywczy krem ziołowy przeznaczony do pielęgnacji twarzy i całego ciała. Regularne stosowanie kremu powoduje, że skóra jest jędrna, zdrowa i miękka w dotyku. Wyciąg z aloesu odżywia ją i nawilża, a wyciąg z wiśni i indyjskiego drzewa kino chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i wysuszeniem.

Skład:

Moja opinia: Już od pierwszego użycia zakochałam się w tym kremie. Nakładając krem na twarz czujemy piękny ziołowy zapach, dosyć intensywny ale jak dla mnie nie rażący ale niektórym może nie podpasować. Krem ma bardzo przyjemną konsystencję - jest, gęsty, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. 
Co do działania to już przy pierwszym użyciu się zdziwiłam! Buzia była mięciutka jak pupa niemowlaka, do tego świetnie nawilżona! Krem nie zostawia tłustej warstwy, na mojej buzi nie świeci się w ogóle. Nie zapycha ani nie powoduje wysypu. A najlepsze jest to, że uczucie nawilżonej buzi utrzymuje się na długo!


Polecam z całego serca! Świetny produkt a do tego baardzo tani. Ja za swój 50ml kremik dałam 6zł i kupiłam go w Cosmedica Apteka. Ale możecie go spokojnie dostać na doz.pl 

6 comments

zoila sobota, 10 listopada, 2012

Kiedyś bardzo chciałam kupić ten krem, ale otrzeźwiałam, gdy spojrzałam na jego skład. Marka kreuje się na naturalną, a w składzie tego produktu znajdują się substancje, których nie powstydziłby się przeciętny mieszkaniec drogeryjnej półki z kremami.

Viola sobota, 10 listopada, 2012

nie uzywalam :D

9thPrincess sobota, 10 listopada, 2012

Lubię ten krem, a konkretnie jego zapach. Niestety ze względu na skład nie uzywam do twarzy.

Enka niedziela, 11 listopada, 2012

już się napaliłam, a tutaj parafina zaraz na początku składu :( szkoda

Ju niedziela, 11 listopada, 2012
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ju niedziela, 11 listopada, 2012

Dostałaś taga :) http://jusiekwe.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!