Zaaaakupy!


Zakupy, a raczej uzupełnienie zbiorów :) Praktycznie wszystko mi się pokończyło - tusz, eyeliner, krem na noc i pod oczy, więc zakupy były jak najbardziej usprawiedliwione, poza masłem...ale to już taka moja obsesja. Mam baaardzo dużo maseł i dalej je kupuje :) też tak macie? 

To co kupiłam? Delia BIO krem do twarzy na noc kozie mleko, Isana krem do ciała z masłem shea i kakao, Ava dermoprogram maska antybakteryjna (z olejkami eterycznymi, alkohol & paraben free), Eva natura krem pod oczy i na powieki (ekstrakt z ziela świetlika), Wibo eyeliner, Wibo extreme lashes i growing lashes.

Znowu poszukuję swojego ulubieńca wśród tuszy, bo dziwnym trafem kiedy znalazłam swój ukochany tusz - Lovely, pump up mascara (recenzja) nie mogę go nigdzie dostać w Rossmannie..jakby znikł..w większości Ross nawet nie ma pustego miejsca po nim na półce . :( 
Więc poszukiwania tuszu następcy trwają! Zielony tusz jak na razie jest klapą, strasznie się kruszy..

17 comments

MintElegance wtorek, 06 listopada, 2012

ja mam cały zapas mazideł do ciała, a i tak trudno mi przejśc obojętnie obok kolejnych:P

daydreamerwoman wtorek, 06 listopada, 2012

kochany krem z isanyyy:)))

A L E X A N N P wtorek, 06 listopada, 2012

różowy tusz jest boski, uwielbiam go! :)

Po prostu Dżoana :))) wtorek, 06 listopada, 2012

oo widzę jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs- growing lashes :)

Viola wtorek, 06 listopada, 2012

swietne zakupy :D

A L E X A N N P wtorek, 06 listopada, 2012

Chciałabym Cię zaprosić do TAGu: MOJA WALKA O CENTYMETRY, post pojawi się u mnie jutro z rana, ale już chciałabym Cię poinformować o oTAGowaniu :)

zoila wtorek, 06 listopada, 2012

Czekam na opinię o maseczce Avy, kusi mnie ta seria.

Lavender wtorek, 06 listopada, 2012

znam i posiadam tylko produkty z Wibo i baardzo je lubię :)

Meraja wtorek, 06 listopada, 2012

A u mnie zielony tusz ostatnio w ciągłym użyciu - musiał trochę przeschnąć :) a masło mam - pachnie rozrobionym w mleku budyniem - przed dodaniem do reszty mleka :D

Kamyczek wtorek, 06 listopada, 2012

pierwszy raz widzę maskę z Ava..

did wtorek, 06 listopada, 2012

Ten krem z Isany to cudo. Niska cena ,wydajny i dobry dla ciała i włosow ;p

anne-mademoiselle wtorek, 06 listopada, 2012

Potwierdzam! A następnym razem wypróbuję zieloną wersję.

Świat Wery wtorek, 06 listopada, 2012

fajne zakupy, widzę swoje dwa ulubieńce, krem isana i tusz growing:)

kobiece szufladki wtorek, 06 listopada, 2012

Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi zielony tusz Wibo, to masło z Isany dosłownie za mną chodzi, ale jak na razie zwycięża zdrowy rozsądek:)

Tanika i Wojtas wtorek, 06 listopada, 2012

Fajne zakupy, chętnie bym włożyła do koszyczka w sklepie :)

Natala Czarnula środa, 07 listopada, 2012

ciekawi mnie zapach Isany :D muszę to sprawdzić :) kocham takie nuty !

Blondineczka czwartek, 08 listopada, 2012

eyeliner z wibo jest fajny :) musze sprawdzić krem z isany.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!