I ostatni - BingoSpa serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała

Na zakończenie podsumowania testowanych produktów BingoSpa, produkt który zauroczył mnie i zdobył zapachem w sam raz na teraz czyli na zimowe dni i śnieg za oknem.

BingoSpa serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała


Od producenta:  Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
- psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
- nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
- antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych

Skład: Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Parafinum Liquidum, Glyceryl Stearate (and) Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexasilocane, DMDM-Hydantoin, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Phenoxyethanol, Parfum



Moja opinia: Serum ma konsystencję bardzo zbitego musu, jednak na skórze rozprowadza się bardzo dobrze. Dobrze się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustego filtru. Zapach jak dla mnie ma przepiękny chociaż niektórym może nie podpasować :) 
Działanie tez mnie zadowala, nawilżenie jak dla mnie wystarczające, skóra jest ładnie nawilżona i przyjemna w dotyku. 

Podsumowując - polecam! Zapach w połączeniu z nawilżeniem daje bardzo dobre odprężenie i relaks, jak już to pisałam w sam raz na zimowe dni :)

Podsumowując współpracę: produkty BingoSpa są naprawdę godne polecenia i składowo dobre. Jeszcze żaden z testowanych przeze mnie produktów (a to już moja II edycja współpracy) nie rozczarował mnie, ani nie zrobił krzywdy. Ogólnie jestem zadowolona z współpracy.

4 comments

Ala niedziela, 23 grudnia, 2012

Mam je, i jestem również bardzo zadowolona z niego .

naughtynotnice0 niedziela, 23 grudnia, 2012

uwielbiam czekoladowe kosmetyki:)

dżoana niedziela, 23 grudnia, 2012

o tak! ja też :)

ancyk niedziela, 23 grudnia, 2012

Mnie niestety zapach nie pasował :(

Daj znać co dostałaś od BioNike :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!