Kolejne woski YC do kolekcji

Nie mogłam oprzeć się kolejnym zapachom od Yankee Candle
Po zakupie dwóch zimowych wosków, które rozpoczęły moja przygodę a zarazem fascynację YC nastała w mojej głowie chęć ich gromadzenia, posiadania jak największej ilości wosków:). Świąteczno zimowe zapachy w ofercie YC to coś w sam raz dla mnie! Kto bardziej nie lubi świąt niż ja?! Jestem świątecznym maniakiem! Więc no cóż, nie mogłam się oprzeć. Stacjonarny sklep z woskami YC niedaleko wcale też nie pomaga w moim nowym uzależnieniu, tam mogę buszować, macać i wybierać woski do woli więc jak tu im nie ulec?


Nowe woski: Sugared Apple, Apple & Pine Needle, Christmas Cupcake

Macie jakieś woski, które możecie polecić?

11 comments

procentova czwartek, 27 grudnia, 2012

Mi osobiście podoba się Black Cherry :)
Miałam świeczkę o tym zapachu z YC :)

fanglefashion czwartek, 27 grudnia, 2012

A ja jeszcze nie mam żadnego wosku od YC, czas coś kupić :)

Ala czwartek, 27 grudnia, 2012

Super ;)
A ja nadal nie man żadnego wosku . ;)

sia czwartek, 27 grudnia, 2012

zazdroszczę christmas cupcake :) wyobrażam sobie jak ślicznie musi pachnieć :D

ankas czwartek, 27 grudnia, 2012

Mmm:) same świateczne zapachy;)

Kama czwartek, 27 grudnia, 2012

Te dwa u góry mnie ciekawią ;)

naughtynotnice0 czwartek, 27 grudnia, 2012

nie mam zadnego, ale na wszystkich blogach je widze i chyba czas jakis kupic:(

Viola piątek, 28 grudnia, 2012

nie mam ;d

Zapraszam do mnie na konkursy!
Do wygrania krem do rąk i paznokci
Do wygrania bransoletka

JOANNA piątek, 28 grudnia, 2012

nie mam ale mnie kuszą bardzo!!

Syll piątek, 28 grudnia, 2012

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Kaprysek sobota, 29 grudnia, 2012

Ja strasznie chce mieć te woski, ale nie mam do nich dostępu ;(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!