Moje kosmetyczne zimowe must have!

Dzisiaj chcę Wam pokazać kosmetyki, które używam bardzo często w okresie zimowym i są to moje obowiązkowe kosmetyki bez których w tym okresie nie mogę się obyć. 


1. Dla ciała - Multiodżywczy krem regenerujący, extra dry skin, BeBeauty. Bardzo podobny do kremu Garniera, również pod względem składu a dużo tańszy. Bardzo dobre nawilżenie. 
2. Isana, krem do ciała z masłem shea - każdy zna i chyba każdy lubi. Zimą staram się nawilżyć skórę ciała tak bardzo jak tylko się da :) Krem Isany, doskonale mi to zapewnia, do tego zapach bardzo pasuje na okres zimowy.
3. Coś do twarzy, czyli Flos-Lek, winter care, bio ochronny krem zimowy. Moje ukochane zabezpieczenie buzi przed mrozami, idealnie się sprawdza podczas minusowych temperatur, do tego ma naturalny skład (zawiera olej ze słodkich migdałów). Dobrze sprawdza się pod podkładem. Podkład to mój kolejny must have na zimę, buzia jest wtedy podwójnie zabezpieczona :)
4. Krem do rąk, ja stawiam na biedronkowy krem ochronny BeBeauty z masłem shea i olejkiem kokosowym, głównie ze względu na dobry skład (olejek i masło na wysokim miejscu w składzie). Doskonale ratuje i nawilża moje łapki (pewnie głównie dzięki masłu shea) i jeszcze żaden inny krem do rąk go nie przebił.
5. Do zadań specjalnych - maść ochronna z witaminą A - doskonała na zajady, popękane i suche usta. Sprawdza się też doskonale jako ratunek dla suchych łokci, suchych miejsc na twarzy (u mnie to zazwyczaj nos i czoło :)). Tania a doskonale nawilża.
6. Do ust - wazelina biała kosmetyczna Ziaja - obowiązkowo zawsze na moich ustach, zwłaszcza wtedy gdy wychodzę. Dzięki niej moje usta są nawilżone, nie popękane i w idealnym praktycznie stanie. 

14 comments

Claudia sobota, 15 grudnia, 2012

Używam też maści z wit. A jest niezastąpiona:) Szkoda że wycofali ten krem do rąk, bo nie miałam okazji go wypróbować:(
Pozdrawiam!

shellmua sobota, 15 grudnia, 2012

Maść z witaminą A i wazelina zawsze są u mnie w kosmetyczce o tej porze roku. Ten krem do rąk jest chyba już niedostępny ( zmienione opakowanie i skład ) a szkoda. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

uroda i włosy sobota, 15 grudnia, 2012

wazelina do ust zimą to jest to :)

Kamyczek sobota, 15 grudnia, 2012

o nic tutaj nie znam oprócz maści:)

anne-mademoiselle sobota, 15 grudnia, 2012

Te zimowe kremy z Flos-Leku już w zeszłym roku mnie kusiły :)

nailaveyy sobota, 15 grudnia, 2012

Uwielbiam ten krem Isany :)

Świat Wery sobota, 15 grudnia, 2012

muszę spróbować ten krem w czerwonym opakowaniu BeBeuaty oraz do rąk

pyzata.jagoda sobota, 15 grudnia, 2012

Też używam maści z witaminą A, jest dobra na wszystko i niezastąpiona:)

Blondineczka sobota, 15 grudnia, 2012

Krem z isany muszę kupic!

Blonde Make Up sobota, 15 grudnia, 2012

rowniez posiada masc i balsam be beauty z biedronki:):) hihi polecam kazdemu. buziakii:**** a u mbie makijazowa kobieca zmyslowa sesja a ja jako modelka tym razem :)

Helen sobota, 15 grudnia, 2012

Uwielbia ten balsam kakaowy Isany, maść z witaminą A też zawsze mam pod ręką w łazience, czasem stosuje ją na zamiast kremu na noc.

Viola niedziela, 16 grudnia, 2012

swietne must have :D

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania krem do rąk i paznokci

Carolina niedziela, 16 grudnia, 2012

Bardzo lubię ten zimowy krem z Flos leku : )

naughtynotnice0 niedziela, 16 grudnia, 2012

uwielbiam ten krem z isany, ta maść z witaminą A mnie bardzo zainteresowała, bo często zimą mam przesuszoną skórę twarzy.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!