Nowości, czyli co przybyło?


 Zachwalana przez wszystkich woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu Bourjois, wykończyłam ziaję, którą naprawdę kocham i przyszedł czas na wypróbowanie czegoś innego. Jak na razie jestem bardzo zadowolona :)
Nowość Wibo Lovely, Matte & fresh skin - podkład matujący. Odradzam! Śmierdzi jak diabli! Po nałożeniu musiałam szybko iść go zmyć z twarzy bo zapach był przeokropny. Na szczescie zapłaciłam za niego jakieś 7 zł. Ufff...
Ingrid Mineral silk&lift czyli jedwabisty fluid do każdego rodzaju cery. Pozytywnie :)
 Celia Care odżywcza pomadka błyszczyk. Cudo! Niedługo post o tej pomadce :) 
Grzebień The Body Shop, długo się przymierzałam do jego zakupu i nareszcie jest! 

15 comments

Zauroczona-kosmetykami sobota, 29 grudnia, 2012

a ja nie mam tej celii ;(

Viola sobota, 29 grudnia, 2012

fajne nowości :)

Naana sobota, 29 grudnia, 2012

aaa super grzebień ;)

Red Lipstick sobota, 29 grudnia, 2012

Ja jutro jadę po ten grzebień z TBS :)

dżoana sobota, 29 grudnia, 2012

jedź bo warto :)

Enka sobota, 29 grudnia, 2012

ta Celia to jakaś nowość ? nigdy o niej nie słyszałam, jestem bardzo ciekawa :)

ByMarta sobota, 29 grudnia, 2012

grzebień z TBS chodzi za mną od jakiegoś czasu, aż oczy się uśmiechają na jego widok. Niby taki zwykły ale on ma coś w sobie ... :D

Kamyczek sobota, 29 grudnia, 2012

fajnie rozczesuje:) polecam

naughtynotnice0 sobota, 29 grudnia, 2012

czekam na post o pomadce:)

Ala sobota, 29 grudnia, 2012

Pomadka mnie ciekawi ;p

Kejmi sobota, 29 grudnia, 2012

Grzebień z TBS jest świetny. Przez dłuższy czas nie mogłam go kupić, bo był ciągle niedostępny! ;)

Świat Wery sobota, 29 grudnia, 2012

uwielbiam ten płyn

Karola sobota, 29 grudnia, 2012

Tą pomadkę chętnie bym przygarnęła:)

ejndzel niedziela, 30 grudnia, 2012

też mi się marzy ten grzebień :>

MintElegance niedziela, 30 grudnia, 2012

kupiłam ten podkład z wibo, był w jakieś promocji, ale teraz żałuję wyrzuconych pieniędzy...

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!