Podsumowanie współpracy - recenzja balsamu palmowego od BingoSpa

Czas na podsumowanie i recenzje testowanych przeze mnie kosmetyków w ramach współpracy z BingoSpa, dlatego ten i kolejne dni będą poświęcone właśnie produktom BingoSpa. 
Domyślam się, że nie ciekawie jest czytać masę recenzji tych samych produktów dlatego szkoda, że firma nie zadbała o jakieś urozmaicenie wysyłanych do blogerek kosmetyków. 
Ale do rzeczy :)

BingoSpa - balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą


Od producenta: Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę.  Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.

Skład:  Aqua, Elaesis Guineensis, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Glyceril Monostearate SE, Ceteareth-18, Paraffinum, Cellelose Gum, Propylene Glycol, Camelia Sinensis Extract, Aspalathus Linearis Extract, Calamus Root Extract, Methyl Paraben, Propyl Paraben, DMDM-Hydantoin, Butylhydroxytoluen, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum



Moja opinia: produkt wart uwagi, uwiódł mnie pięknym zapachem - świeży i egzotyczny. 
Konsystencja rzadka, budyniowa, dobrze się rozsmarowuje i wchłania, jednak na dłoniach pozostaje lekka warstewka kremu. Skora po użyciu jest gładka, jedwabista i mięciutka.

Podsumowując - jak dla mnie bardzo fajny kremik, jednak nie poręczny z powodu słoiczkowego opakowania. Do torebki z pewnością średnio się nada.

 Produkt otrzymałam w ramach współpracy. Jednocześnie oświadczam, że fakt ten nie wpływa na moją ocenę.

10 comments

Viola sobota, 22 grudnia, 2012

nie miałam:D

ByMarta sobota, 22 grudnia, 2012

szkoda, że nie mają wersji w typowym opakowaniu kremu do rąk :)

dżoana sobota, 22 grudnia, 2012

szkoda, to by znacznie ułatwiło korzystanie z kremu

Ala sobota, 22 grudnia, 2012

Mam kokosowy, jestem zadowolona. Chociaż gdyby był w tubce cieszyła bym się jeszcze bardziej ;)

uroda i włosy sobota, 22 grudnia, 2012

wygląda przyjemnie :)

AURORE blog sobota, 22 grudnia, 2012

całkiem fajnie się prezentuje :)

Kinga sobota, 22 grudnia, 2012

strasznie duże opakowanie :)

Leany sobota, 22 grudnia, 2012

Jakoś nie mogę się przekonać do kremów do rąk w słoiczku, nigdy bym tego nie zużyła ^^

Lejdziakowa sobota, 22 grudnia, 2012

Tak, to racja mógłby być w tubce :)

kobiece szufladki sobota, 22 grudnia, 2012

Szkoda, że nie można ich dostać w żadnej drogerii

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!