Przesyłka od Choisee... hm?

Jak większość dziewczyn uległam wydawać by się mogło świetnej promocji - 60% taniej na naturalne kosmetyki plus do tego wysyłka gratis. Więc jakbym miała nie skorzystać? Rozsądek jednak w tych zakupach był, bo nie zaszalałam, wybrałam tylko dwa produkty, które były mi najbardziej potrzebne i mnie zaciekawiły. 
Co wybrałam? Tonik różany i żel do mycia twarzy lawenda & yland ylang

Bardzo się cieszyłam aż nagle wybuchła afera, z doklejonymi datami ważności, gdzie pod spodem była sporo przeterminowana data, opakowaniami i w ogóle dużo się działo. Firma złożyła wyjaśnienia, że kosmetyki nie są przeterminowane a doklejona data z 2014 rokiem jest jak najbardziej słuszna.


Moje kosmetyki są jak widać (wiem, wiem, średnio widać na zdjęciach :)) dobre, nie ma innej doklejonej daty, a data na obu etykietach to 08-2014 rok. 
Składy kosmetyków są mocno średnie jak na naturalne kosmetyki, jedynie tonik wydaje się w miarę dobry.


Jednak mimo tej całej aferze i złożonych wyjaśnieniach potwierdzających jakość mam lekkie obawy co do stosowania produktów. Cieszę się, że w sumie oba produkty wyniosły mnie jakieś 11 zł więc nie ma takiej szkody.

11 comments

Ala środa, 19 grudnia, 2012

Też żel wygląda ciekawie ;)

Beauty_Station środa, 19 grudnia, 2012

Ja na szczęście nie skusiłam się. Coś od początku mi śmierdziało w tej całej akcji...

Viola środa, 19 grudnia, 2012

dobrze, że wszystko doszło takie jakie miało być :)

Zapraszam do mnie na konkursy!
Do wygrania krem do rąk i paznokci
Do wygrania bransoletka

Blondineczka środa, 19 grudnia, 2012

Całe szczęście nie kupiłam nic i jakoś mnie specjalnie nie ciągnie...

Zauroczona-kosmetykami środa, 19 grudnia, 2012

zamieszanie wokół tej firmy jest ogromne...

Helen środa, 19 grudnia, 2012

Ne słyszałam o tej firmie.

Alieneczka środa, 19 grudnia, 2012

ja ciągle czekam na 2 żele do twarzy, może jutro dojdą
przetestuję to ocenię ;) może nie będzie tak źle

anne-mademoiselle środa, 19 grudnia, 2012

Nie dziwię się, że masz obawy :/

Una środa, 19 grudnia, 2012

Dziękuję za wyjaśnienie, o co chodziło z ta aferą z datami!

ejndzel czwartek, 20 grudnia, 2012

mam ochotę na jakąś wodę różaną :)

MTTEAM czwartek, 20 grudnia, 2012

Ja również bym miała obawy...:)


Zapraszam do mnie na rozdanie, są aż 4 nagrody do wygrania o wartości 300 pln

http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!