Świątecznie i choinkowo... taki lifestyle + mój prezencik:)

Witajcie! Święta już się kończą a Wy jak najedzone? Ja już nie mogę :) za dużo tego jedzenia, chociaż ciastem jeszcze nie pogardzę :) Dzisiaj mam dla Was parę świątecznych zdjęć :


Moja choineczka w barwach srebrno niebieskich :) A z tyłu skarpeta! Uwielbiam je! Moja zawisła na kawałku liścia palmy przywiezionego z Czarnogóry :) 


ukochane pierniczki ♥

A jak Wasze święta? Ja spędzałam je sama z rodzicami, bo moja dalsza rodzina jest niezbyt kontaktowa i rodzinna ale było bardzo przyjemnie i nastrojowo. W sumie wolę tak spędzać święta niż silić się na sztuczne rozmowy z rodziną którą się widzi raz albo trochę więcej razy w roku. 

I prezent, nowy aparat FUJIFILM (narzekałam rodzicom na swój stary aparat, zwykłą, prostą cyfrówkę i oto jest już coś bardziej porządnego :))


Oprócz tego było duuużo słodyczy, biżuteria i cały zestaw potrzebnych rzeczy do nowego aparatu. Ale najlepszy prezent dostałam od Ukochanego - piękny wisiorek ♥ 
A Wy zadowolone z Mikołaja? :)

11 comments

Naturalnie :) środa, 26 grudnia, 2012

Piernczki wygladaja super :)

moooni-que środa, 26 grudnia, 2012

zdaje mi się, że mam taki sam aparat :))

dżoana środa, 26 grudnia, 2012

o, no proszę :) to mam nadzieję, że jesteś z niego zadowolona :)

Świat Wery środa, 26 grudnia, 2012

gratuluję aparatu:)

naughtynotnice0 środa, 26 grudnia, 2012

Ja zawsze spedzam takze tylko z najblizszymi, bez dalszej rodziny, przynajmniej jest fajna atmosfera, a nie sztuczna:) zazdroszcze aparatu:)

Kinga środa, 26 grudnia, 2012

bardzo zadowolona jestem :)

KosmetyczkaAni środa, 26 grudnia, 2012

Patrząc na to zdjęcie wydaje mi się, że mam albo ten sam aparat albo bardzo podobny ;)

Niunia ♥ środa, 26 grudnia, 2012

ja także mam podobny aparat( a moze nawet ten sam model z FUJIFILM'u) i ciesze sie nim już z dobre 5 lat(?) i muszę przyznać, że jeszcze nigdy mnie nie zawiódł ;)) Mam nadzieję, że z Twoim aparatem będzie tak samo ;D

Linka - kattaLinka czwartek, 27 grudnia, 2012

ale świetna choinka !
obserwuje i liczę na rewanż ! http://linka-kattalinka.blogspot.com/

dżoana czwartek, 27 grudnia, 2012

ooo dobrze to słyszeć, że są dobre :)

dżoana czwartek, 27 grudnia, 2012

;))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!