Ulubieńcy listopada!

Kosmetyki które używałam najczęściej w tym miesiącu i które zdecydowanie mnie nie zawiodły:


1. Lips maść na zajady i problemy skóry ust - po nieudanej próbie leczenia moich zajadów tabletkami przyszedł czas na tą maść. Zaledwie kilka aplikacji wystarczyło by mój problem zniknął!
2. Inecto odżywka do włosów (zawiera 100% czysty olejek z orzecha kokosowego) - świetnie sprawdza się na włosach i świetnie pachnie, niestety zapach nie utrzymuje się na włosach a szkoda. Mimo to nie umniejsza to odżywce, która pozostawia włoski miękkie i nawilżone.
3. Fitomed krem nawilżający tradycyjny (woda z kwiatu pomarańczy, kompleks nawilżający, olejek rokitnikowy, olejek geranium) - najbardziej nawilżający krem jaki miałam do tej pory. Idealny do cery z problemami, nie zatyka porób, nie przyczynia się do powstawania niespodzianek. Ideał! Buzia jest gładka, mięciutka i nawilżona. Do tego ogromny plus za naturalny skład.
4. Fitomed płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy - stosuję tylko rano, sprawdza się znakomicie do porannego odświeżenia i obudzenia buzi. Nawilża jednak nie w powalający sposób bo do tego jest kremik z tej samej serii (punkt 3 :)) jednak bardzo dobrze tonizuje, oczyszcza twarz i koi podrażnienia.
5. Isana krem do ciała z masłem shea i kakao - moje cudeńko za grosze! Pięknie pachnie a to dla mnie bardzo ważne przy smarowidłach do ciała. Ale nie na zapachu koniec, fantastycznie nawilża ciało! 
6. Wibo róż z jedwabiem i wit. E - mój któryś z kolei róż tej serii, dla mnie są świetne ze względu na bardzo dobrą trwałość i niską cenę. Ten róż pokochałam ze względu na kolor, który fajnie nadaje się na okres jesień/zima (nr 9).
7. Rimmel match perfection kremowy podkład w żelu - powróciłam do niego po dłuższym czasie przerwy i pokochałam go na nowo! Buzia wygląda jak z retuszu! 

12 comments

Świat Wery niedziela, 02 grudnia, 2012

uwielbiam ten krem z Isany, świetny jest, idealny na zimowe wieczory:)

Viola niedziela, 02 grudnia, 2012

nie mam żadnego z twoich ulubieńców :D

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy

MintElegance niedziela, 02 grudnia, 2012

wczoraj będąc w Rossmannie zastanawiałam się nad tym musem z rimmela, ale w ostateczności wzięłam podkład z Max Factor;)

Meraja niedziela, 02 grudnia, 2012

krem z Isany skutecznie zaspokaja ochotę na słodkie :)
a róż miałam dawno temu, ale zakończył swój żywot po bliskim spotkaniu z podłogą. po reanimacji stracił różowe właściwości i musiałam go wyrzucić :(

Niunia ♥ niedziela, 02 grudnia, 2012

Tez używałam tej maści na zajady z jakieś 2-3 miesiące temu i potwierdzam, jest ona rewelacyjna ;D

CoconutLime niedziela, 02 grudnia, 2012

Też bardzo lubię ten podkład z Rimmel :) Jeszcze chyba do niego wrócę:)

Blondii niedziela, 02 grudnia, 2012

Co do rimmela mam takie samo zdanie :P

Sekrety naszego piękna niedziela, 02 grudnia, 2012

lubię ten podkład rimmel :)

Karola niedziela, 02 grudnia, 2012

Bardzo lubię ten podkład a jak go nakładam pędzlem to rewelacja :)

Lexi niedziela, 02 grudnia, 2012

używałam swego czasu tej kokosowej odżywki i również byłam bardzo zadowolona :)

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 03 grudnia, 2012

kilka ciekawych kosmetyków dostrzegłam :)

naturaipiekno poniedziałek, 03 grudnia, 2012

róż ma ciekawy kolor:) pomyślę o nim poważniej :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!