Barbie Pink czyli Pierre Rene - pomadka do ust!


O pomadce: W 100% hipoalergiczna pomadka do ust o balsamicznej formule z właściwościami odżywczymi i odmładzającymi ! Koktajl ceramidów, witamin oraz ekstraktu ze słonecznika uelastycznia, wygładza i nawilża delikatną skórę ust zapewniając "ANTI-AGEING EFFECT". Gwarantuje długotrwały i najmodniejszy makijaż, przyjemny zapach, pielęgnację i ochronę.  


Do wyboru mamy około 12 odcieni, ja wybrałam Nr 00 Barbie Pink
Na moich ustach prezentuje się on tak:


Moja opinia: Piękny koralowy kolor i naprawdę niezła trwałość. Trzyma się jakieś 4 godzinki, no oczywiście efekt po paru godzinach nie jest ten sam ale kolorek się utrzymuje. Pomadka ma odpowiednią konsystencję,  trochę twardszą niż Celia. Trzeba uważać przy nałożeniu bo czasem tworzy smugi ale wszystko zależy od odpowiedniej aplikacji.  

Wysuszenia nie zauważyłam, zbierania w kącikach też nie. Może podkreślać suche skórki, więc lepiej zadbać o dobrą pielęgnację ust lub nakładanie jakiegoś nawilżającego balsamu pod pomadkę. 


Podsumowując: piękne kolory, dobra trwałość, jedyny minus to to, że może czasem podkreślić suche skórki. Ale za cenę ok. 15 złotych można spróbować zwłaszcza, że kolory są piękne  :))

14 comments

Wdowa Po Stalinie piątek, 25 stycznia, 2013

nie przepadam za takimi jaśniutkimi odcieniami różu

ByMarta piątek, 25 stycznia, 2013

Widziałam ją w sklepie, ale jakoś mnie nie przekonała ale tobie pasuje w 100% !

Gray piątek, 25 stycznia, 2013

Kolor nie mój, ale innej bym spróbowała z chęcią :)

(syl)Wunia piątek, 25 stycznia, 2013

ładny kolor, jak najbardziej dla blondynek:)

Blossom Blossom piątek, 25 stycznia, 2013
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Blossom Blossom piątek, 25 stycznia, 2013

Fajna pomadka ale kolor tak jak Grey nie moj

http://beautyandblossom.blogspot.com

naughtynotnice0 piątek, 25 stycznia, 2013

troche slaba pigmentacja, ale ogolnie kolor calkiem fajny,do twarzy Ci:)

Weronika piątek, 25 stycznia, 2013

rzeczywiście jaśniutki kolor ale nie każdy lubi mieć gorejące czerwienią usta :D Mi się na Tobie podoba

dolin. ek piątek, 25 stycznia, 2013

Bardzo ładny kolor-pasuje Ci :))

Joanna Nie piątek, 25 stycznia, 2013

ładnie wygląda na ustach :)

anne-mademoiselle piątek, 25 stycznia, 2013

Pasuje Ci ten kolor :)

Madzia Pietrowska sobota, 26 stycznia, 2013

Ale ma piękny kolorek, a Ty masz super loczki! :)

zmieniony rytm2 piątek, 01 lutego, 2013

Jaki masz tusz? Twoje rzęsy super wyglądają. :)

dżoana piątek, 01 lutego, 2013

moim ukochanym tuszem jest żółty tusz Lovely, pump up mascara :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!