Cudeńko - Celia Care - odżywcza pomadka-błyszczyk

Dzisiaj przychodzę do Was z moją od niedawna ukochaną pomadka! Zapraszam na recenzję :)


Od producenta: Pielęgnacyjna formuła pomadki-błyszczyka CARE została stworzona na bazie najlepszych składników odżywczych. W składzie znajdują się: masło aloesowe, masło kakaowe, olejek kokosowy.
- półtransparentny efekt
- apetyczny winogronowy zapach 

Dostępnych jest 6 kolorów. 

Ja wybrałam numerek 5, jaśniutki, brzoskwiniowo łososiowy kolor


Moja opinia: Pierwsze co mnie urzekło to piękny winogronowy zapach!
Pomadka doskonale rozprowadza się na ustach, ma miękką jakby masełkową konsystencję co znacznie ułatwia aplikacje. Na ustach tworzy piękny efekt, z powodu drobinek, które nie są za bardzo widoczne na ustach ale to one dają blask i połysk. Daje to właśnie takie połączenie szminki z błyszczykiem jak obiecuje producent. 

Co do właściwości nawilżających to nie wysusza ust, świetnie nadaje się na zimę. Nie zauważyłam, żeby podkreślał suchych skórek. 
Niestety nie zrobiłam zdjęcia składu ale składniki nawilżające są gdzieś w połowie, więc nie jest to jakieś świetne odżywienie ale zawsze coś :)

Tak wygląda na ustach:


I z daleka:


Gorąco polecam, ja jestem nią zachwycona! Cena niewielka bo 12 zł a tyle radości :)

21 comments

zoila czwartek, 17 stycznia, 2013

Mam pomadkę z tej serii i ją uwielbiam :)

onlyfruit czwartek, 17 stycznia, 2013

Podoba mi się kolor. Osobiście dużo bardziej wolę pomadki od błyszczyków. Pozdrawiam! :3

porozmawiajmyo czwartek, 17 stycznia, 2013

Niestety nie mam żadnej pomadki z tej firmy. Są stanowczo zbyt ciężko dostępne.
Ta kolor ma wyjątkowo ładny:)
Pozdrawiam Róża

KosmetyczkaAni czwartek, 17 stycznia, 2013

Śliczna!
Jeśli nie wysusza i nie podkreśla skórek to chyba się na nią skuszę, bo kolor typowo mój :)

Niunia ♥ czwartek, 17 stycznia, 2013

Ją w swojej Celi, zakochałam się od pierwszego użycia. Są genialne, a ten zapach winogron wprost uwielbiam <3

Zauroczona-kosmetykami czwartek, 17 stycznia, 2013

jeszcze z tej serii nie miałam :)

Helen czwartek, 17 stycznia, 2013

Uwielbiam Celię, mam tylko inną serię nude nr 603.

ByMarta czwartek, 17 stycznia, 2013

Szukam właśnie dziennego koloru szminki/pomadki i chyba znalazłam, muszę wybrać się do drogerii :D

Ala czwartek, 17 stycznia, 2013

Ładnie się prezentuje ;)

goskaaa czwartek, 17 stycznia, 2013

Bardzo przyjemny kolorek :)

ernestyna czwartek, 17 stycznia, 2013

Chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nie miała tej pomadki :P Usta mam marne to i po co mi ona.

ankas czwartek, 17 stycznia, 2013

Nie miałam, ale pięknie się prezentuje;)

Madzia Pietrowska czwartek, 17 stycznia, 2013

Też kiedyś miałam coś podobnego, świetnie nawilża! :)

patrycjaw czwartek, 17 stycznia, 2013

Podoba mi się ten kolorek.

krzysti czwartek, 17 stycznia, 2013

Najwyższy czas wyruszyć w miasto w celu poszukania tych pomadek ;)

Kabodreams czwartek, 17 stycznia, 2013

Bardzo lubię te pomadki :) Są tanie, mają piękne kolory i świetnie nawilżają. A tego koloru, który Ty masz to jeszcze nigdzie nie widziałam... Muszę się za nim lepiej rozejrzeć :)

kobiece szufladki czwartek, 17 stycznia, 2013

Jeszcze nie mam żadnej, chociaż strasznie mi się podobają!

Karola czwartek, 17 stycznia, 2013

Bardzo ładny kolorek, chętnie bym jej spróbowała;) Jak na razie mam jedną pomadkę Celli nr 602 z serii Nude;)

justyna czwartek, 17 stycznia, 2013

Sliczny kolorek, ja nie mogę jakoś trafić na pomadki z tej firmy :(

ann czwartek, 17 stycznia, 2013

O! O niej jeszcze nie słyszałam! Jeszcze nie zdążyłam kupić tej podstawowej wersji a tu już nowa! :)

shellmua czwartek, 17 stycznia, 2013

Niestety nie przypadł mi ten kosmetyk do gustu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!