Drobne zamówienia (doz + paatal)

Przez cały grudzień sklep paatal oferował bezpłatną dostawę do paczkomatów, grzech było nie skorzystać, ponieważ mają naprawdę niskie ceny w porównaniu z innymi sklepami internetowymi. Niestety ofertę mają dosyć ubogą, dlatego wybrałam tylko 3 kosmetyki.


1. Just desserts, pyszny czekoladowy suflet do ciała. Urzekło mnie urocze opakowanie, a że cena była niska skusiłam się.
2. Dabur Vatika naturals kokosowy wzbogacony olejek do włosów, zamówiłam ponieważ moja Alma się kończy.
3. Hashmi kajal, arabski kohl czarny taki mały eksperyment z arabską kredką zobaczymy co z tego wyniknie :)) 

Kolej na doz:


1. Maść cynkowa, nie miałam jej w swoich zapasach więc może się przyda przy niespodziankach bo niestety moja buzia uzależniła się chyba od sudomaxu i sudocremu i one już nie działają przy krostkach więc może ta maść będzie pomocna
2. Iwostin Purritin, korektor maskujący. Bo była promocja :) dorwałam go za niecałe 8 zł, przekonały mnie do niego zawarte w nim ekstrakty (mirra, olejek z drzewa herbacianego i aloes), jak na razie jestem baaaardzo zadowolona z działania.
3. Oillan, natłuszczające mydło dla dzieci i dorosłych tutaj też bardzo pozytywnie jak na razie
4. Argile, maseczka glinka biała, tak na spróbowanie przed zakupem większego opakowania :) 

10 comments

Kinga poniedziałek, 07 stycznia, 2013

mmmm suflet czekoladowy :)

tonia poniedziałek, 07 stycznia, 2013

ja z paatala wziełam taki balsam tylko truskawkę i vatike z kaktusa;)

Atina poniedziałek, 07 stycznia, 2013

też myślę nad małym zamówieniem z DOZ:)

ernestyna poniedziałek, 07 stycznia, 2013

paatal ma tanio, bo stare i niezdatne do uzytku. Zrobiłam u nich zamówienie raz, dostałam 5 przeterminowanych kosmetyków.

Sekrety naszego piękna poniedziałek, 07 stycznia, 2013

przypomniałaś mi, że muszę zrobić zamówienie na doz :)

Immenseness poniedziałek, 07 stycznia, 2013

pataal u mnie ma minusa bo zapłaciłam za dwa szampony a dostałam jeden, po mojej interwencji w tej sprawie i obietnicy z ich strony... wciaz nie otrzymalam :/

Mała Mi. poniedziałek, 07 stycznia, 2013

suflet wygląda fajnie!:)

ziuzia21 poniedziałek, 07 stycznia, 2013

Ja również muszę się zaopatrzyć w maść cynkową,gdyż moja cera płata mi straszne figle :-/

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 07 stycznia, 2013

ja właśnie kompletuje zamowienie na doz :)

Beauty_Station poniedziałek, 07 stycznia, 2013

Na krostki najlepszy olejek z drzewka herbacianego :) Także na doz.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!