Paznokcie - splot

Hej! Dzisiaj post na szybko (bo jestem baaardzo zabiegana i zmęczona, buszowanie po Bibliotece Uniwersyteckiej wykańcza, jest ogromna a ja jak zwykle nie mogę nic tam znaleźć) czyli moje pazurki :) Miał być sweterkowy splot ale nie wiem czy wyszedł, same oceńcie. Połączenie biało czarne na paznokciach bardzo przypadło mi do gustu, pewnie niedługo skuszę się na jakąś kratkę.


Humor po wyjściu z biblioteki poprawiły mi zakupy w SP, które oczywiście Wam niedługo pokarzę i mail w sprawie III edycji współpracy z blogerkami od BingoSpa. Wybrałam produkty, których jestem ogromnie ciekawa i nie mogę się ich doczekać!

13 comments

Niunia ♥ czwartek, 10 stycznia, 2013

Bardzo ciekawy jest ten mani. ! ;)

MintElegance czwartek, 10 stycznia, 2013

efekt jest genialny:)

Gonia czwartek, 10 stycznia, 2013

Fajny pomysł bardzo ładne wyszły :O)

KasiaPL czwartek, 10 stycznia, 2013

ślicznie wyszło, robiłaś jakimś pędzelkiem czy wykałaczką?

Kinga czwartek, 10 stycznia, 2013

wyszło super! przypomina mi sweterek :D

dżoana czwartek, 10 stycznia, 2013

pędzelkiem od starego eyelinera :)

Aaliyah czwartek, 10 stycznia, 2013

pięknie i starannie wykonane :) super.

paulus6c czwartek, 10 stycznia, 2013

Ślicznie :D

Weronika czwartek, 10 stycznia, 2013

bardzo ładne, myślałam że to przy użyciu konad :)

naughtynotnice0 czwartek, 10 stycznia, 2013

niespotykany i bardzo ciekawy wzorek, wyglada na trudny w wykonaniu:)

Kabodreams czwartek, 10 stycznia, 2013

Super to wyszło! Pierwszy raz widzę taki wzorek. Dałaś radę pędzelkiem? Mi się zawsze trzęsie ręka :P

justyna czwartek, 10 stycznia, 2013

fajny wzorek, ja bym raczej sama nie dala rady tego zrobic :)

Magda Ciechomska piątek, 11 stycznia, 2013

bardzo fajny wzorek.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!