Popołudniowa przerwa na herbatkę..

Nie kosmetycznie a lifestylowo. Robię przygotowania a raczej konspekt pracy licencjackiej ale przerwa na herbatę musi być! Uwielbiam herbatę, jestem jej totalnym maniakiem, wolę ją 100 razy bardziej niż jakąkolwiek kawę! W ciągu dnia jak siedzę w domu potrafię pić ją na okrągło :) najlepiej zwykłą czarną albo zieloną oczywiście bez cukru. Dlatego przy moim zamiłowaniu do wszelkiego rodzaju herbat idealnym zakupem był kubek z Home&You upatrzony na wyprzedaży za uwaga 5zł! Z jednej strony ma zawieszkę jak od herbaty z napisem Morning tea break a z drugiej Afternoon tea break.


Czy nie jest wspaniały? :)) Czas wracać do roboty, buziaki!

12 comments

naughtynotnice0 sobota, 12 stycznia, 2013

lepszy od herbaty Michałek:D

kobiece szufladki sobota, 12 stycznia, 2013

A ja uwielbiam herbatę i piję po kilka kubków dziennie!

moooni-que sobota, 12 stycznia, 2013

wspaniały, wspaniały :)
ale może lepszy byłby jeszcze większy? hihi :)

Tyyna sobota, 12 stycznia, 2013

Też lubię herbatę:)
Kubek jest śliczny:)

justyna sobota, 12 stycznia, 2013

ja tez pije herbate na okraglo :) i tez bez cukru.

AnnaAntonina sobota, 12 stycznia, 2013

ja dostałam świąteczny kubeczek z Home&You na gwiazdkę :)
Pozdrawiam Herbatomaniaczkę :)

AURORE blog sobota, 12 stycznia, 2013

Ja osobiście znów uwielbiam kawę rozpuszczalną z mlekiem i czerwoną herbatę. Kubek świetny!
A do michałków białych mam mega słabość :)

Blondineczka sobota, 12 stycznia, 2013

Słodki kubek! Ja zawsze jak znajdę coś fajnego to muszę kupić a potem wysypują się z szafki ;)

Inulec niedziela, 13 stycznia, 2013

Uwielbiam takie kubki ! :) Herbatomaniaczką też jestem i lubię próbować wszelkich nowości :)

Madzia Pietrowska niedziela, 13 stycznia, 2013

Ale śliczny ten kubeczek ;)

BlackFeather poniedziałek, 14 stycznia, 2013

Fajny kubek :)

modnaania wtorek, 15 stycznia, 2013

zapraszam do mnie na rozdanie
http://modnania.blogspot.com/2013/01/rozdanie-u-mnie.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!