Rossmann i jego promocja :)

-40% na podkłady w Rossmannie (wszystkie oprócz Lovely) co wybrałam?
Pisałam Wam wczoraj, że czaję się na Max Factora albo Bourjois, jednak w sklepie wszystko się zmieniło. Max Factor mnie nie przekonał do siebie, a Bourjois nie było, znaczy tak były ale te ostatnie ciemne kolory. Więc wybrałam mój jak na razie ulubiony podkład Rimmela Match perfection kremowy podkład w żelu i bardzo podobny Rimmel Match perfection foundation podkład dopasowujący się do cery.


Tak, różnica kolorystyczna jest spora. Ten ciemniejszy zostawię na cieplejsze dni, żeby nadać buzi jakiegoś lekkiego odcienia, jednak na mojej buzi on wcale nie wygląda tak ciemno (kupuję właśnie zawsze ten odcień), wpasowuje się w nią jakby i nadaje zdrowy kolor, taki naturalny. Natomiast na zimę w sam raz będzie ten jaśniutki. 
Zastanawiam się też nad mieszaniem tych dwóch podkładów.. i właśnie chyba tak będę ich używać :)

24 comments

LaFili wtorek, 22 stycznia, 2013

ciekawią mnie podkłady z Rimmela wiele dobrego o nich słyszałam, ale mam jeszcze kilka do wykończenia;)

Catherines diary wtorek, 22 stycznia, 2013

ja jutro wyruszam po jakiś podkład ale nie potrafię się zdecydować jeszcze :D



Zapraszam do mnie :)



naughtynotnice0 wtorek, 22 stycznia, 2013

ja gdybym miala cos wybrac w rossmanie wzielabym matujacy podklad Lirene:)

Beauty_Station wtorek, 22 stycznia, 2013

Ja się cały czas waham czy skusić się na tę promocję czy nie :P Interesuje mnie podkład Bourjois i jeśli go nie będzie to problem rozwiąże się sam ;)

Sekrety naszego piękna wtorek, 22 stycznia, 2013

chciałam żelka, ale niestety nie było koloru ;/

KosmetyczkaAni wtorek, 22 stycznia, 2013

Muszę się w końcu ruszyć do Rossmanna, szkoda żeby taka promocja przepadła.
Pozdrawiam A.

ByMarta wtorek, 22 stycznia, 2013

Ja wybieram się jutro do rossmana, mam nadzieję że coś upoluję :D

mleczna wtorek, 22 stycznia, 2013

I ja się muszę wybrać do Rossmana. :) Jakoś mi nie po drodze a szkoda by było taką okazję przepuścić.

A L E X A N N P wtorek, 22 stycznia, 2013

Od kiedy i do kiedy jest ta promocja? :)

dżoana wtorek, 22 stycznia, 2013

trwa od 20.01 do 26.01 :)

katarzyynka wtorek, 22 stycznia, 2013

szkoda ze od rossmana dzieli mnie ok 30 km:(

Świat Wery wtorek, 22 stycznia, 2013

ja się nie skusze, mam pełno podkładów,
jeden faktycznie trochę ciemny, ale możesz spróbować mieszać

delancy wtorek, 22 stycznia, 2013

Ja bym bardzo chciała wypróbować podkład ten pierwszy Match Percetion :) Podobno najjaśniejszy odcień jest porcelanowy więc się cieszę :)

Cathy wtorek, 22 stycznia, 2013

Wszyscy kuszą tą promocją w Ross, trzeba się wkońcu wybrać :D

shellmua wtorek, 22 stycznia, 2013

Muszę jutro wstąpić do Rossmana :))

Zauroczona-kosmetykami wtorek, 22 stycznia, 2013

może się skuszę :)

Kabodreams wtorek, 22 stycznia, 2013

Jutro lecę po obydwa, o ile jeszcze będą :)

Mysza wtorek, 22 stycznia, 2013

Kupiłam sobie Match Perfection w słoiczku dosyć niedawno(niestety nie na tej super przecenie :() i jestem również bardzo zadowolona z efektu jaki daje na buzi :) Czekam na Twoją opinię na temat Match Perfection w buteleczce :P

Weronika wtorek, 22 stycznia, 2013

ja latem jestem równie blada co zimą bo nie wolno mi opalać blizny ;)

Gonia wtorek, 22 stycznia, 2013

Lubię podkłady Rimmela a ja myślałam,że przy tej promocji można zakupić tylko jeden podkład a tu proszę:)

kamila.magdalenaa środa, 23 stycznia, 2013

Też skusiłam się na ten podkład:)

naturaipiekno środa, 23 stycznia, 2013

mimo że rossmanna mam blisko ale wolę nie zaglądać :P detox zakupowy się przyda:P

Blondineczka czwartek, 24 stycznia, 2013

Ciekawa jestem tego nowego podkładu z rimmel bo ten w słoiczku uwielbiam!

carmelowepedzle poniedziałek, 28 stycznia, 2013

Ja postawiłam podczas tej promocji na podkład maybelline. tez kusił mnie Rimmel,a le moja problematyczna cera nie pozwalała na niego, zwłaszcza po opiniach innych blogerek... może kiedyś, jak stan skóry się poprawi wypróbuję go :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!