Ulubieńcy roku! - cz.2 - włosy

Produkty, które moje włosy pokochały i które się naprawdę sprawdziły i na pewno będę do nich wracać (chociaż nie wykluczam eksperymentowania z nowymi produktami :)) 


1. Świetny dodatek do wszelkiego rodzaju masek i odżywek, zwykła apteczna gliceryna a do tego tania jak barszcz :)
2. Woda brzozowa Malwa bardzo przystępna cena ok 3 zł. Wzmacnia włosy a co najważniejsze dzięki niej włosy są dłużej świeże, za co chwała jej za to :)


3. Barwa ziołowa, to moja ulubiona seria szamponów, wypróbowałam już wszystkie z tej serii dla włosów suchych, łamliwych, wypadających, rozdwajających. Są rewelacyjne! Nie oczekuje od szamponu jakiegoś szczególnego działania tylko dobrego mycia i ten szampon to dale, wspaniały oczyszczacz za ok 3 złote!
4. Isana odżywka intensywnie pielęgnująca, piękny kosmetyczny zapach utrzymujący się na włosach, do tego bardzo dobrze sprawdza się na moich kręconych włosach, stają się mięciutkie i lepiej się układają.
5. mój ukochany i niestety wycofany, nad czym bardzo ubolewam biedronkowy krem ochronny do rąk BeBeauty z masłem shea i olejkiem kokosowym. Świetny skład w sam raz na włosy.
6. Green Pharmacy eliksir do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych, używam zaraz po myciu na wilgotne włosy, pomaga przy rozczesywaniu, do tego plus za naturalny skład.
7. by włosy wyglądały ładniej i były bardziej błyszczące (z tym błyszczeniem jest u mnie trudni, bo na naturalnych włosach blond, do tego kręconych trudniej to widać i osiągnąć) GlissKur eliksir z olejkiem pielęgnacyjnym do codziennego używania. Eliksir jak na drogeryjny kosmetyk ma naprawdę fajny skład (wysoko w składzie oleje).

19 comments

ernestyna czwartek, 03 stycznia, 2013

Bosze, jaka ja jestem stara :P Na widok wody brzozowej od razu stanęła mi przed oczami scena z filmu "Miś" jak to facet z braku alkoholu pił takową, hahaha

Patt czwartek, 03 stycznia, 2013

Właśnie mam zamiar wypróbować szampony z barwy ziołowej :) mam nadzieje że i ja się nie zawiode ;)

dżoana czwartek, 03 stycznia, 2013

hahaha ;))

Sekrety naszego piękna czwartek, 03 stycznia, 2013

zainteresowała mnie tym eliksirem z Gliss Kurr :)

Girlinblond czwartek, 03 stycznia, 2013

Też lubię kilka produktów z Twojej listy :) Niestety woda brzozowa się u mnie średnio sprawdziła :P

Gonia czwartek, 03 stycznia, 2013

Chyba coś przegapiłam o wodzie brzozowej pierwszy raz słyszę bynajmniej o jej cudownych właściwościach,zaciekawiłaś mnie.

allaboutcosmetics czwartek, 03 stycznia, 2013

Szampony z rzepy dobrze sprawdzają się na każdych włosach. Za mało pieniędzy,a efekty świetne!

naughtynotnice0 czwartek, 03 stycznia, 2013

woda brzozowa i gliceryna do kupienia w aptece?:)

mleczna czwartek, 03 stycznia, 2013

Muszę poszukać tej wody brzozowej w swojej aptece. Moje włosy wzywają pomocy. Chyba ze stresu.. :( normalnie garściami jak tak dalej pójdzie będę łysa.:(

dżoana czwartek, 03 stycznia, 2013

tak :) ale wodę brzozową możesz znaleźć też w jakiś mniejszych drogeriach ja tak właśnie swoją wypatrzyłam ale bardziej polecam aptekę :)

Zielonooka Jędza czwartek, 03 stycznia, 2013

Chyba się zaopatrzę w glicerynę ;)

anne-mademoiselle czwartek, 03 stycznia, 2013

Mnie też :) chociaż na razie stosuję olejek Alverde i raczej nie planuję zmian :)

Patya czwartek, 03 stycznia, 2013

tą wodę brzozową muszę koniecznie wypróbować mam nadzieję, że działa też na porost i wypadanie :)

Świat Wery czwartek, 03 stycznia, 2013

nie zdążyłam spróbować Biedronkowego kremu;/

CoconutLime czwartek, 03 stycznia, 2013

Muszę się zaopatrzyć w ten eliksir :)

Catherines diary czwartek, 03 stycznia, 2013

krem Biedronkowoy rewelacja, zostało mi go jeszcze z pół opakowania i ciężko będzie bez niego :(

Zapraszam do mnie :)


Piękna Bestia czwartek, 03 stycznia, 2013

woda brzozowa ciągle przede mną. niestety mam problemy z dorwaniem jej.

ejndzel piątek, 04 stycznia, 2013

czemu jak jest coś fajnego i chcę wypróbować to wycofują ;<
wodę brzozową też bym dorwała, ale gdzie (?)
widziałam chyba kiedyś w jakimś kiosku, ale pokrzywową :D

Annabelle Beauty piątek, 04 stycznia, 2013

Zawsze gdy coś się u mnie sprawdza i chcę kupić ponownie - nigdzie nie mogę dostać ;/ widzę, że nie tylko ja tak mam;P
A wodę brzozową to chyba najprędzej na allegro - tam chyba wszystko się znajdzie ;)

Obserwuję z przyjemnością ;D
Pzodrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!