Ulubieńcy roku! - cz.3 - makijaż


1. Zdecydowanie ulubiony bronzer, w wakacje byliśmy nierozłączni a teraz służy mi do konturowania twarzy  Bell puder brązująco rozświetlający. Bardzo dobrze wygląda na buzi, zawiera drobinki, jednak one wcale nie przeszkadzają i nie powodują świecenia się jak miliony monet :) 
2. Mój hit Rossmannowski Synerger puder w kompakcie. Super tani, na promocji można go dostać za ok. 7 zł, a jakościowo jest świetny! Długo się trzyma na buzi i matuje. Jak dla mnie ideał.
3. Kolejny hit - Essencefix&matte transparentny puder sypki, też często używałam go w wakacje kiedy buzia narażona jest na większe świecenie i działał cuda :) Teraz stosuje go do wykończenia makijażu. recenzja
4. I podkład najlepszy z najlepszych - Rimmel match perfection jak dla mnie idealne krycie i matowienie przy czym buzia wygląda bardzo naturalnie.


Jako, że nie używam cieni bo ich po prostu nie lubię, przy moich długich rzęsach wystarcza tylko tusz. Dobranie idealnego tuszu jest dla mnie bardzo ważne, nie chcę grudek, efekty pandy czy też owadzich nóżek i oto są dwa ideały.

5. Mój ulubieniec chyba już na zawsze! Lovely, pump up mascara, nie znalazłam tak idealnego tuszu a wypróbowałam ich całe multum jak ten - świetne rozdzielenie rzęs i ich unoszenie, co sprawia, że wydają się jeszcze dłuższe niż są. Co prawda tusz szybko zasycha ale za 9 zł jestem w stanie kupować go co miesiąc. recenzja
6. Wibo Growing lashes jest na mojej liście za Lovely, też się świetnie sprawdza, rozdziela i wydłuża.
7. I moje ukochane pomadki od Celii, piękne kolorki, elegancki wygląd opakowania a co do jakości też nie można narzekać, długo się trzymają pielęgnując przy tym usta. recenzja

15 comments

Reablly piątek, 04 stycznia, 2013

Podkład z Rimmela Match Perfection też bardzo lubię :) ostatnio zakupiłam wersję z pompką, ale wolę jednak tą słoiczkową wersję.

ejndzel piątek, 04 stycznia, 2013

żadnego z nich nie używałam :>

Sekrety naszego piękna piątek, 04 stycznia, 2013

podkład rimmel to i mój ulubieniec :)

justyna piątek, 04 stycznia, 2013

To prawda, puder Synergen jest swietny, zuzylam juz kilka opakowan :)

patrycjaw piątek, 04 stycznia, 2013

Miałam ten puder z Bell i raczej byłam zadowolona :)

Catherines diary piątek, 04 stycznia, 2013

a ja nie lubie ani synergena ani tuszu z wibo zielonego. Miałam obydwie rzeczy, nie są tragiczne ale wolę lepsze :)

Zapraszam do mnie :)


Blondineczka piątek, 04 stycznia, 2013

Tez uwielbiam ten podklad, pudry z synergen mam dwa i własnie odbywa sie solidny projekt denko. Co do pudru z essence już go skończyłam i szczerze mówiąc mógłby lepiej matowic, ale jest ok no i celia- moje ukochane pomadki :)

Atina piątek, 04 stycznia, 2013

ja tez moge zaliczyć do Hitów pomadki Celii i puder Synerger:)

Helen piątek, 04 stycznia, 2013

Także bardzo lubię puder Synergen jak i Essence. Pomadki Celia też są wspaniałe:)

Świat Wery piątek, 04 stycznia, 2013

też lubię tusz Wibo

Nana piątek, 04 stycznia, 2013

puder z essence moim ulubieńcem też! :)

Ewcia sobota, 05 stycznia, 2013

niektóre produkty znam ;)
ale czemu ja tak późno na Twojego bloga trafiłam ? ;)

ankas sobota, 05 stycznia, 2013

Od dłuższego czasy czaję się na ten puder z Essence;)

skiminastka niedziela, 06 stycznia, 2013

Synerger puder w kompakcie - uwielbiam, dla mnie też hit!

pozdrawiam

taka jedna madzia wtorek, 08 stycznia, 2013

i synergen i pomadki celia przypadły mi do gustu;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!