Ulubieńcy stycznia!

W tym miesiącu jakoś mało mam ulubieńców, aż się sama zdziwiłam. :) Pewnie dlatego, że ostatnio niej kupuję a jak kupuję to sprawdzone przeze mnie produkty, które od dawna są moimi ulubieńcami. 


Vatika olejek kokosowy - już po pierwszym użyciu zauważyłam różnicę! Włosy są miękkie, nawilżone i lepiej się układają.
Biovax jedwab w płynie - świetne zabezpieczenie końcówek i nadanie im ładnego połysku, do tego ma śliczny zapach
BioNike lekki krem nawilżający - dobry nawilżacz, nie zapycha i nie powoduje przykrych niespodzianek.  Dobrze się wchłania i jest idealny pod makijaż.
Bourjois woda micelarna - Bourjois przebił mój dotychczas ulubiony dwufazówkę Ziaji. Doskonale radzi sobie ze zmyciem tuszu, kredki czy eyelinera.
Uriage woda termalna - miłość od kilku pierwszych użyć. Koi, odświeża i nawilża. Jest izotoniczna przez co w ogóle nie wysusza skóry. Do tego w przeciwieństwie do innych wód termalnych tą zostawiamy do wchłonięcia i nic z nią nie robimy. Jak dla mnie lepsza niż woda Avene

19 comments

tonia czwartek, 31 stycznia, 2013

Jka tylko bede w pl to zapoluje na te wode Uriage

dream7 czwartek, 31 stycznia, 2013

Na tą wodę termalną Uriage mnie namówiłaś:D

mleczna czwartek, 31 stycznia, 2013

Od dłuższego czasu czaję się na ten olej Vatikę :)

moooni-que czwartek, 31 stycznia, 2013

ciekawi mnie ten olej kokosowy :) gdzie go mogę dostać? :)

naughtynotnice0 czwartek, 31 stycznia, 2013

jak bede kupowac wode termalna to chyba wezme ten wariant:)

CoconutLime czwartek, 31 stycznia, 2013

Uwielbiam ten micel z Bourjois :)

KosmetyczkaAni czwartek, 31 stycznia, 2013

Micela z bourjois nie próbowałam, ale może następnym razem się skusze, co do wody z Uriage, popieram w 100%!
Moja ulubiona i nie zamieniłabym jej na żadną inną :)

A L E X A N N P czwartek, 31 stycznia, 2013

woda micelarna jest super, bardzo ją lubie ;) od ponad miesiąca planuje zakup Biovaxu jedwabiu w płynie, na dole w aptece mam ale lenistwo górą! kończy mi się powoli moje serum także zakupić będę musiała i wtedy dopiero się zmotywuje! ;)

iwona ja czwartek, 31 stycznia, 2013

podzielam Twój zachwyt nad wodą termalną Uriage, też wydaje mi się że jest lepsza od Avene:)

Sekrety naszego piękna czwartek, 31 stycznia, 2013

na pewno wypróbuję tą wodę Uriage :)

aSHa czwartek, 31 stycznia, 2013

także lubię ten płyn micelarny :)

dżoana czwartek, 31 stycznia, 2013

warto :)

dżoana czwartek, 31 stycznia, 2013

tylko internet niestety :(

Świat Wery czwartek, 31 stycznia, 2013

Bourjois to mój ulubieniec roku:)genialny płtn

modnaania czwartek, 31 stycznia, 2013

Bourjois a fe - ja nie wiem co wy wszystkie go tak zachwalacie. Mi wyrządził straszną szkodę , miałam okropne problemy z oczami. Gdyby nie moja siostra w życiu nie wpadłabym na to że to może być winowajca , a jednak!

Blondineczka piątek, 01 lutego, 2013

Musze kupic w końcu bourjois i wypróbować :)

Adkara piątek, 01 lutego, 2013

Woda termalna Uriage bije na głowę inne wody :) Zakochałam się w niej od pierwszego użycia :)

wlosowo-kosmetycznie sobota, 02 lutego, 2013

jaki jest skład tego kremu?

Wszystko co mnie zachwyca niedziela, 03 lutego, 2013

Tą Vatiką i jedwabiem nie byłam zachwycona, ale micel Bourjois kusi.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!