Umilacz - Bomb Cosmetics bananowe masełko do kąpieli

Dzisiaj umilacz kąpieli w sam raz na zbliżający się weekendowy relaks :)


Musująca kula do kąpieli - masełko bananowe. Jej zadaniem jest wygładzenie skóry i odprężenie. Zawiera kawałeczki masła kakaowego oraz olejki: z drzewa sandałowego i trawy wetiwer. 

Skład:  Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Steareth 2, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Vetiveria Zizanoides (Vetiver) Root Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, CI 19140 (Yellow 5). 


Moja opinia: Kula bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie, która pod jej wpływem robi się "miękka" i żółta z pływającymi kawałkami kakaa. Niestety kawałki te nieapetycznie osadzają się na ściankach wanny i się marzą. 
Co do działania to kula fantastycznie nawilża ciało, skóra jest miękka i gładka. Masełko tak jakby tłuści skórę ale po wyjściu efekt ten nie jest tak duży jak podczas wylegiwania się w wannie. 


Polecam gorąco! Bardzo fajny umilacz kąpieli i to tłuszczenie skóry podczas kąpieli fantastyczne.
Kule można kupić za ok. 12 zł, dziewczyny z Warszawy mogą ją kupić w podziemiach Centrum w sklepach z woskami i świeczkami YC :) 

10 comments

ankas piątek, 18 stycznia, 2013

Nie pomyślałabym, że coś takiego może nawilżać, chyba się skuszę;)

Cathy piątek, 18 stycznia, 2013

Bananowe musi być super :) Jak gdzieś znajdę, na pewno kupię :)

Patt piątek, 18 stycznia, 2013

Lubię takie kule :) musi pachnieć rewelacyjnie :)

Gonia piątek, 18 stycznia, 2013

Cudo bananowe <3

naturaipiekno piątek, 18 stycznia, 2013

jak fajnie wygląda :D:D

margarett sobota, 19 stycznia, 2013

Super taka kula sprawię sobie :D Pozdrawiam

Madzia Pietrowska sobota, 19 stycznia, 2013

Ale super wygląda ;D Też kiedyś miałam coś takiego ;D

Patya sobota, 19 stycznia, 2013

Uwielbiam bananowy zapach i nie ma zbyt dużo kosmetyków o takim zapachu. Jedyne co mam to odżywka z TBS. Chętnie bym wzięła kąpiel z czymś takim :)

ejndzel sobota, 19 stycznia, 2013

dawno nie bawiłam się z czymś takim :D

SolidaryExpensive niedziela, 20 stycznia, 2013

Bardzo fajna rzecz:) musze ja zakupic;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!