Zakupy!

Sesja się zaczęła, w związku z tym jak same zauważyłyście posty są i będą rzadsze ale postaram się nie zaniedbać bloga :) Na szczęście w tym semestrze mam mniej egzaminów bo jakieś 6 ale są ciężkie i ustne, czego bardzo nie lubię. 

Moje ostatnie zakupy z SP i internetowe zamówienie kosmetyków Dabur:


1. L'biotica Biovax jedwab w płynie, bo czas się przerzucić z Biosilka, który ma w składzie alkohol.
2. Dabur woda różana od dawna mnie kusiła!
3. Uriage woda termalna, składowo lepsza od mojej poprzedniej wody Avene, więc zobaczymy czy się polubimy
4. Vatika olejek kokosowy, wszyscy mają, więc przyszedł czas i na mnie. Jakoś nie chciałam go kupować właśnie z tego powodu, że wszyscy masowo go kupują albo już mają, a ja jakoś nie byłam przekonana do tego całego bum na tej olejek. I to był błąd! Już po pierwszym użyciu było wielkie WOW! Zobaczymy co dalej :)
5. L'biotica Biovax intensywnie regenerująca maseczka Latte, czyli mój wielki powrót. Moja pierwsza ukochana maska jak rozpoczynałam swoją włosową przygodę. Chcę zobaczyć jak po hmm 2 latach rozłąki znowu się sprawdzi.
6. Ziaja kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, krem głęboko regenerujący na noc, kupiłam z zamiarem stosowania raz na jakiś czas, żeby dać buzi zastrzyk czegoś przeciwstarzeniowego :) 
7. AA wrażliwa natura 30+ nawilżający krem pod oczy, nie nie mam jeszcze 30 lat :) ale skład bardziej przypasował mi w tym kremie niż w tym 20+ do tego naprawdę nie wierzę w tą całą numerację wiekową.. 

Miałyście może coś z tych produktów? Jak wrażenia? 


-40% na podkłady w Rossmannie, kupiłyście już coś? Mnie kusi sporo podkładów Max Factor i Bourjois najbardziej, zobaczymy co z tego wyjdzie i czy szafy nie będą przebrane z jaśniejszych kolorów :) 

17 comments

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 21 stycznia, 2013

w jakiej cenie teraz woda Uriage w SP?

dżoana poniedziałek, 21 stycznia, 2013

kupiłam ją jakiś czas temu, jeszcze jak były poprzednie promocje za 19zł, a tak to kosztuje 39, jak teraz nie jest w promocji to poczekaj bo w SP wody termalne często są na promocji :))

tonia poniedziałek, 21 stycznia, 2013

ciekawa jestem tej wody z Uriage;) Na razie mam avene, ale jak jest lepsza to sie skusze na nia;)

Coonfiesame poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Oooo jakie duże zakupy, świetne :) Też mnie ciekawi ta woda termalna :)

Gonia poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Fajne zakupy :) też nie lubię tych grup wiekowych :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Ja mam vatikę, zabezpieczam nią koncowki wlosow, tylko trzeba uwazac zeby nie przesadzic, bo raz to zrobilam i mialam tluste straki:D

KosmetyczkaAni poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Bardzo udane zakupy!
Mam wodę termalna z Uriage i bardzo ją sobie cenię :)
Ciekawa jestem tego kremu z Ziaji, daj znać jak się będzie sprawował :)

naturaipiekno poniedziałek, 21 stycznia, 2013

moja ulubiona woda różana :)

Beauty_Station poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Olej Vatika uwielbiam. Z chęcią przetestowałabym także wodę różaną.

Kusi mnie strasznie ta rossmannnowa promocja, a konkretnie podkład HM od Bourjois.

rainy girl is me poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Ja z Uriage jestem mega zadowolona:) swoja kupilam w promocji za 20zl w SP:)

wlosowo-kosmetycznie poniedziałek, 21 stycznia, 2013

Vatike i Biovaxa uwielbiam!:)

anita wtorek, 22 stycznia, 2013

Fajne zakupy! Widzę moją ulubioną maskę Biovax :)

Cathy wtorek, 22 stycznia, 2013

Krem z Ziaji z wit. C bardzo fajnie rozświetla :)

Reablly wtorek, 22 stycznia, 2013

Jeżeli chodzi o rossmanna to jeszcze w nim nie byłam, ale pewnie na dniach wejdę zobaczyć czy jest jeszcze coś ciekawego ;)
też mam olej vatika ale nieco inną wersję.

Sekrety naszego piękna wtorek, 22 stycznia, 2013

też kupiłam ten krem pod oczy AA +30, mimo iż ledwo mam +20 :)

Monika K środa, 23 stycznia, 2013

Świetne zakupy! uwielbiam Biovax i ziaję świetne kosmetyki w dobrych cenach, moje ulubione:)

lifeandpassion wtorek, 29 stycznia, 2013

Same smakołyki :), woda Uriage wygrywa z innymi również dlatego, że nie musimy jej wycierać :), fajne rozbudzenie skóry i zlikwidowanie uczucia ściągniecia po myciu :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!