Zamiana z zapychacza - Dermacol a Iwostin

Długo dochodziłam i zastanawiałam się co jest przyczyną niespodzianek na mojej twarzy. Kremy odpadały bo wybieram te o dobrym składzie i lekkie. Do tego często je zmieniam więc dziwne by było, żeby każdy mnie zapychał i masakrował buzię. Wreszcie uświadomiłam sobie co jest ze mną długo DERMACOL! Dermacol jest bardzo ciężki i sprawia wrażenie, że twarz nie ma jak oddychać. Jedyną jego zaletą jest świetne krycie i trwałość u mnie niestety za cenę zapychania. 


Wywaliłam więc okropnego niszczyciela i przerzuciłam się na produkt, który kupiłam jakoś miesiąc temu czyli na Iwostin Purritin korektor maskujący z olejkiem z drzewa herbacianego. Zmiana jak najbardziej korzystna dla mojej buzi. Przy stosowaniu Iwostin buzia dochodzi do siebie a niespodzianki są rzadsze, o wiele rzadsze! Iwostin nie ma tak zbitej, ciężkiej konsystencji, jest on bardziej rzadki, jednak nie maskuje tak dobrze jak Dermacol. Jestem jednak w stanie to przeżyć dla poprawy stanu twarzy. 

Składy dla porównania:
Dermacol Cl 77891, Parrafinum Liquidum, Paraffin, Cera Microcristallina, Petrolatum, Alumina, Glyceryl Stearate, Silica Silytate, Parfum, +/- Cl 77492, Cl77421, Cl77499

Iwostin Aqua, Mineral Oil, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Cocoate, Iwonicz Aqua, Propylene Glycol, Steareth-21, Steareth-2, Talc, Commiphora, Myrrha Extract, Alcohol Denat. Cera Alba, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Melaleuca Alternifolia Oil, Allantoin, Triclosan, EDTA, Salicylic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben

Iwostin poza tuszowaniem niedoskonałości skóry likwiduje istniejące zmiany trądzikowe, zawiera olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z mirry i kwas salicylowy. 
Wkrótce dłuższa recenzja tego korektora :)

20 comments

Viola wtorek, 29 stycznia, 2013

nie miałam :D

Beauty_Station wtorek, 29 stycznia, 2013

Dermacol jest dobry na pojedyncze niespodzianki. Dużo dziewczyn stosuje go także jako korektor pod oczy, ale ja go nie polecam używać w ten sposób, bo wysusza delikatną skórę oczu. Dermacol stosuję ewentualnie tylko jako korektor na niedoskonałości albo dodaję odrobinkę do bb kremu. Mnie nie zapchał, no ale jak wspomniałam dodaję go dosłownie troszeczkę.

(syl)Wunia wtorek, 29 stycznia, 2013

u mnie Dermacol nic złego nie czyni:) ale używam go punktowo i to rzadko bo nie mam zbyt często nieprzyjaciół na twarzy:)

catastrophe wtorek, 29 stycznia, 2013

nawet nie wiedziałam, że iwostin ma w swojej ofercie korektor :) mnie dermacol na szczęście nie zapychał, a stosowałam go na całą buzie (wymieszany z innym podkładem), robi to za to KAŻDY krem nivea :<

Zauroczona-kosmetykami wtorek, 29 stycznia, 2013

mam Dermacol, ale jakoś nie używam go... ostatnio gdy go nałożyłam wszedł w moje pory i czułam ogromny dyskomfort ;/

P a u l a ♥ wtorek, 29 stycznia, 2013

mam ten Iwostin, używam go codziennie przez 2 lata i skończyć się nie może :D okropnie wydajny

dżoana wtorek, 29 stycznia, 2013

hahaha :) to w sumie dobrze, ja swój dorwałam w promocji na doz za ok. 8 zł więc jak starczy na długo to jest to jeden z lepszych zakupów :D

KosmetyczkaAni wtorek, 29 stycznia, 2013

Przyznam, ze bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem, ostatnio chciałam kupić jakiś dobry korektor...Ale mi narobiłaś ochoty na Iwostin!!
Pozdrawiam A.

dżoana wtorek, 29 stycznia, 2013

tylko pamiętaj, że krycie nie jest idealne :) ja jednak wolę średnie krycie niż zapychanie ;)

Tyyna wtorek, 29 stycznia, 2013

Ja uwielbiam Dermacol ale używam go jedynie miejscowo jako korektor.Jest to podkład bardziej do makijażu teatralnego więc jest ciężki ale super kryje:)Iwostin nie miałam więc nic nie mogę powiedzieć:)

naughtynotnice0 wtorek, 29 stycznia, 2013

Jak ma parafine w skladzie to nic dziwnego ze zapycha:) ciekawe jak iwostin sobie poradzi:)

Alieneczka wtorek, 29 stycznia, 2013

Iwostin miałam - bubel! co nie kryje
Dermacol używałam punktowo, świetnie kryje ale ten skład :( ...
teraz używam korektora mineralnego Annabelle minerals - nie ma lepszego :D

Alieneczka wtorek, 29 stycznia, 2013

teraz zobaczyłam skład Iwostinu, olej mineralny na 2 miejscu :( to tak jakby na skórę nałożyć woreczek foliowy, ona nie oddycha w nim :(

moooni-que wtorek, 29 stycznia, 2013

a ja ostatnio przeglądałam allegro żeby zakupić Dermacol i mimo tego że u Ciebie się średnio spisał, to zaryzykuję, może akurat :)
a jeśli nie to i ja będe wiedziała gdzie się kierować i po co sięgnąć :D

przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

dżoana wtorek, 29 stycznia, 2013

wiem, właśnie ale skład i tak dużo lepszy od Dermacolu, jak na razie moja buzia nie protestuje, może wkrótce też przerzucę się na mineralny :)

Karolina środa, 30 stycznia, 2013

mam ten z iwostinu, na niespodzianki działa znakomicie, ale niestety ciężko mi się go nakłada i nie zawsze uda mi się dobrze wszystko przykryć. ale chyba jeszcze nie trafiłam na korektor idealnie maskujący, więc ten na razie wygrywa :)

Plotkara środa, 30 stycznia, 2013

ooo, sama używam dermacolu, ale tylko punktowo jako korektor więc krzywdy nie robi, ale kiedyś się skuszę na ten Iwostin z ciekawości :)

dream7 środa, 30 stycznia, 2013

Jestem ciekawa recenzji tego Iwostinu :) u mnie też po ciężkich kosmetych od razu wyskakują mi niespodzianki:( Pozdrawiam koleżanką z Malinowego Klubu:)

Alicja R. środa, 30 stycznia, 2013

Już parę razy zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś produktu z Iwostin, ale zawsze na sam koniec wybierałam co innego :)

Alicja. czwartek, 31 stycznia, 2013

Również myślałam czy nie kupić jakiegoś produktu z Iwostin,ale zawsze kończyło się na zastanawianiu, pozdrawiam:)

zakochanawsztuce.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!