BioNike Defence Hydra - lekki krem nawilżający

Dzisiaj chcę Wam przedstawić produkt, który dostałam w ramach współpracy. 

Ogromnie się cieszę, że mogłam wypróbować te dermokosmetyki, ponieważ zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Do tego od dłuższego czasu chciałam wypróbować jakieś apteczne specyfiki i ta współpraca spadła mi jak z nieba! Dzisiaj tylko o jednym z produktów, które dostałam do testów i będzie to Lekki krem nawilżający do pielęgnacji skóry wrażliwej, normalnej i mieszanej z serii Defence Hydra.


O produkcie: Bardzo dobrze tolerowana pielęgnacja, która przywraca i reguluje nawilżenie skóry, ograniczając utratę wody. Gwarantuje natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie, dzięki zawartości specjalnego naturalnego kompleksu sacharydowego, który zapewnia „efekt przyciągania” tworząc, nawet przy niskim poziomie wilgoci, ciągły i trwały zapas nawilżenia. Poprawia napięcie i sprężystość skóry dzięki zastosowaniu olejów przyjaznych skórze – masła shea i oleju jojoba. Dzięki lekkiej konsystencji nie jest tłusty i szybko się wchłania. 

Składniki aktywne: 
Masło Shea (pozyskiwane z drewnianego rdzenia Karitè, afrykańskiego drzewa, o dużej zawartości substancji niezmydlających (12-18%), które mają podstawowe i niezbędne znaczenie dla poprawy napięcia skóry, a szczególnie dla utrzymania jej naturalnej sprężystości)
 Izomerat sacharydowy (pozyskiwany z glukozy, która dzięki swojej naturalnej strukturze działa jako silny regulator nawilżenia, gwarantując natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie), 
Lactobacillus Casei i aleuritic acid (Biofiltr) (połączenie dwóch nawilżających składników aktywnych (jeden hydrofilowy, drugi lipofilowy), które wpływają na dwa główne elementy nawilżenia (naturalny czynnik nawilżenia oraz lipidów bariery naskórkowej). Efekt: działanie 2 w 1 gwarantuje natychmiastowe nawilżenie powierzchownych warstw skóry oraz głębsze nawilżenie poprzez wzmocnienie bariery ochronnej skóry, co powoduje ograniczenie TEWL (przeznaskórkową utratę wody))

Skład: aqua (woda), C12-15 alkyl benzoate, glyceryl stearate, ethylhexyl palmitate, glycerin, butyrospermum parkii butter (masło shea - butyrospermum parkii), simmondsia chinensis oil (olej jojoba), isopropyl palmitate, cyclopentasiloxane, pentylene glycol, isononyl isononanoate, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, PEG-100 stearate, caprylyl glycol, cetearyl alcohol, sodium stearoyl lactylate, betaine, rosa centifolia water (wyciąg z róży stulistnej), saccharide isomerate, sodium hyaluronate, aleuritic acid, faex (wyciąg z drożdży), serine, acacia senegal gum, glycoproteins, glyceryl polymethacrylate, C13-14 isoparaffin, acrylamide/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, dimethicone, ammonium acryloyldimethyltaurate/VP copolymer, sodium carbomer, caprylhydroxamic acid, butylene glycol, sclerotium gum, algin, laureth-7, disodium EDTA.


Moja opinia: Zacznę od konsystencji, krem ma bardzo lekką delikatną konsystencję, szybko się wchłania. Przez co idealnie nadaję się pod makijaż, nie roluje się podczas nakładania podkładu ani nie powoduje szybszego świecenia się buzi.

To co pokochałam najbardziej - nie zapycha! Moja buzia potrzebuje nawilżenia (zwłaszcza teraz w okresie zimowym) ale większość kremów nawilżających ją po prostu zapycha powodując masę przykrych niespodzianek. Ten krem tego nie powoduje. Idealnie nadaję się jak pisze producent do skóry wrażliwej i mieszanej. I za to ogromny plus, bo naprawdę rzadko spotyka się kremy nawilżające do skory mieszanej.

Co do samego działania, to skóra po użyciu kremu jest miękka, gładka a co najważniejsze naprawdę dobrze nawilżona. I to nawilżenie pozostaje na długo! Ja stosuję krem głównie na noc i rano buzia wygląda bardzo ładnie i nie widać przesuszenia, dalej jest ładnie nawilżona.

Muszę też przyznać, że od czasu stosowania kremu moja buzia jest w dużo lepszej kondycji, dobrze nawilżona, do tego nie ma wysypu niespodzianek gdy tylko sięgnę po krem nawilżający jak to było dotychczas.


Warto też wspomnieć o tym, że kosmetyki BioNike mają bardzo ograniczoną zawartość niklu (<0,00001%), są bez środków zapachowych, a także bez konserwantów i glutenu. 

Podsumowując:
+ nawilżenie
+ nie zapycha
+ konsystencja
+ do skóry wrażliwej i mieszanej
+ działanie
- wysoka cena - ok 100 zł za 50 ml.
- dostępność

Kremik pokochałam z całego serca, głównie za dobre nawilżenia a przy tym nie zapychanie mojej problematycznej skory twarzy. Skład też działa bardzo na plus tego kremu. Szkoda tylko, że cena wysoka. 

Krem możecie dostępny na stronie firmowej http://bionike.com.pl/ albo na Allegro.

Dziękuję p. Katarzynie za udostępnienie kosmetyków do testów w ramach współpracy,  jednocześnie zaznaczam iż fakt ten nie wpływa na moja opinię.

12 comments

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 04 lutego, 2013

szukam właśnie lekkiego kremu nawilżającego i wszystko byłoby pięknie, gdyby nie ta cena ;)

Reablly poniedziałek, 04 lutego, 2013

ja teraz używam aptecznego kremu SVR, ale ma u mnie dużego minusa za stosunkowo wolne wchłanianie. może wypróbuję kiedyś tego:)

anikowa101 poniedziałek, 04 lutego, 2013

Co za cena :O

dżoana poniedziałek, 04 lutego, 2013

cena niestety wysoka, a szkoda bo krem dobry tylko cena odpycha.

Beauty in English poniedziałek, 04 lutego, 2013

Jak tu miło u Ciebie, też z chęcią obserwuję:)

Mera Noire poniedziałek, 04 lutego, 2013

Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Ale krem wydaje się ciekawy. Również mam cerę wrażliwą, i wiem, że niełatwo znaleźć krem, który by dobrze nawilżył ale jednocześnie nie zapychał ;)

dżoana wtorek, 05 lutego, 2013

oj tak, to koszmar szukanie dobrego kremu :(

Lexi wtorek, 05 lutego, 2013

właśnie ostatnio dużo blogerek sobie chwali te kosmetyki - w UK niestety nie są dostępne :(

Czerwonowłosa. wtorek, 05 lutego, 2013

Też nie słyszałam o tej firmie. Ale jeśli jest na tyle dobry, to może produkt warty tej ceny. :)

Mari... wtorek, 05 lutego, 2013

Trochę drogi:( Jeszcze się z nim nie spotkałam:)

KosmetyczkaAni poniedziałek, 11 lutego, 2013

Nie miałam styczności z ta firmą, jednak widzę, że pojawia się ona coraz częściej w "blogosferze", może kiedyś i ja się skuszę, oczywiście gdy wyczerpię zapasy ;)
Pozdrawiam A.

Paula sobota, 16 lutego, 2013

Zgadzam się w 100% z recenzją, również używam tego kremu oraz mam również krem pod oczy tej firmy i też jest rewelacyjny. I wiem z doświadczenia, że w dobry kosmetyk warto zainwestować.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!