BioNike krem oczyszczający Defence Pure

Dzisiaj recenzja bardzo skutecznego kremu oczyszczającego do skóry wrażliwej, tłustej i zanieczyszczonej Defence Pure od BioNike.


O kremie: Niezatykający porów skóry krem do pielęgnacji tłustej cery trądzikowej oraz zanieczyszczonej. Zawiera aktywne składniki, które pomagają zapobiegać poliferacji bakterii  oraz podrażnieniom skóry typowym dla cery łojotokowej. Jednocześnie wykazuje działanie bakteriostatyczne, normalizujące produkcję sebum oraz antyoksydacyjne. Dzięki świeżej i lekkiej strukturze jest natychmiast wchłaniany, pozostawiając skórę twarzy matową oraz jedwabiście gładką.
Składniki aktywne: Ekstrakt ze świerku pospolitego ekstrakt roślinny pozyskiwany ze świerku norweskiego, o silnym działaniu zwalczającym wolne rodniki oraz właściwościach antyoksydacyjnych. Dodatkowo zapewnia działanie normalizujące produkcję sebum oraz redukcję zaczerwienienia skóry.
Zn-PCA: sól cynkowa kwasu pirolidonokarboksylowego, która łączy właściwości cynku regulujące produkcję sebum  oraz właściwości nawilżające kwasu pirolidonokarboksylowego, który występuje w Naturalnym Czynniku Nawilżającym (NMF).
Związek kwasu oleanolowego oraz kwasu NDGA w żelu osmotycznym reguluje nadmierną produkcję sebum oraz poliferację bakterii.
Estry alfahydroksykwasów: redukują produkcję sebum oraz zapewniają odpowiednie nawilżenie.

Krem wykazuje działanie regulujące produkcję sebum, antybakteryjne oraz antyoksydacyjne. Doskonały jako baza pod makijaż.

Skład: aqua (woda), octyldodecyl myristate, stearic acid, polysorbate 60, cetearyl alcohol, propylene glycol, sorbitan stearate, hydroxyethyl urea, Di-C12-13 alkyl malate, Tri-C14-15 alkyl citrate, nylon-6, polysorbate 20, lysine, ceteareth-30, caprylyl glycol, zinc pca, picea abies extract, carbocysteine, PEG-60 almond glycerides, nordihydroguaiaretic acid, oleanolic acid, styrene/acrylates copolymer, dimethicone, butylene glycol, xanthan gum, glycerin, caprylhydroxamic acid, carbomer, rosa centifolia water (wyciąg z róży stulistnej), disodium EDTA.



Moja opinia: Krem używam głównie w ciągu dnia pod makijaż i w tej roli sprawdza się świetnie! Nie powoduje powstawania zaskórników, nie zatyka porów co jest moją największą udręką. Ale to co polubiłam w nim najbardziej to mat! Nie powoduje świecenia się buzi. Matuje ją, a makijaż jest dłużej 'świeży' i nie świecę się tak szybko.
Bardzo szybko się wchłania, pozostawia lekką wyczuwalną warstewkę na twarzy ale nie roluje ona podkładu ani pudru, po prostu jest.
Do tego krem naprawdę ładnie oczyszcza, na mojej buzi powstaje mniej przykrych niespodzianek. I jest to bardzo duża różnica w stanie cery! Niespodzianki pojawiają się duża rzadziej, a moja buzia nawet bez kremu świeci się już mniej.


Podsumowując: Bardzo fajny kremik dla cery zanieczyszczonej jak moja, nawilżenie średnie więc na suche skórki po zimie muszę stosować coś bardziej nawilżającego. Uważam, że na okres letni krem jest jak znalazł ze swoim działaniem matującym i nie zatykającym.

+ matuje
+ oczyszcza
+ oczyszczenie
+ nie zatyka
+ skład
- cena (ok. 87zł)
- dostępność - głównie na allegro
- mało nawilża
(ale przecież głównym zadaniem jest redukcja sebum i oczyszczanie więc nie mam mu tego za złe)

13 comments

ankas poniedziałek, 18 lutego, 2013

Zaciekawiłaś mnie tym kremem;)

JealousJelly poniedziałek, 18 lutego, 2013

No właśnie ta cena... ;)

Annette Aurore poniedziałek, 18 lutego, 2013

♥♥♥♥

hurija poniedziałek, 18 lutego, 2013

mam serum z tej firmy! Uwielbiam je.

kamea poniedziałek, 18 lutego, 2013

Nigdy nie słyszałam o tym kremie, ba! sama firma mi nie jest znana...

Daquerre wtorek, 19 lutego, 2013

Nie słyszałam o nim,ale zachęca mnie to,że matuje.Tylko ta cena trochę przeraża ;)Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin :)

Klaudia Mayer środa, 20 lutego, 2013

Bardzo pozytywnie, na moja super sucha skore to musze uzywac kremy hardkorowe ;) Wlasnie znalazlam swietny CLinique krem tyle ze drogi ale naprawde cudo, napisze o nim na moim blogu wiec zapraszam!

kama czarnulka środa, 20 lutego, 2013

Pozdrawiam Malinową dziewczynę :) http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/

Chabrowa Ania środa, 20 lutego, 2013

pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malonowego klubu :)
http://chabroweoczyani.blogspot.com/

wulkan_energii środa, 20 lutego, 2013

Brzmi kusząco,ale cena zwala z nóg ;p.
Pozdrawiam i obserwuję Malinową Koleżankę :-).


http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

Pietrucha środa, 20 lutego, 2013

Witam koleżankę z Malinowego Klubu :)
Obserwuję i zapraszam do mnie :)

Testerka środa, 20 lutego, 2013

Witam i również obserwuję! :)

Kraina testów ... środa, 20 lutego, 2013

Cena nie jest mała ...
Malinowa klubowiczka pozdrawia ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!