DIY: maseczka z miodu i płatków owsianych

Dzisiaj chcę Wam pokarać moją ulubioną maseczkę domowej roboty. Będzie to trochę DIY :)
Jest to maseczka nawilżająco peelingująca, tak ją nazwałam :) głównym składnikiem będzie miód i płatki owsiane, dodatkowo dodaję mleko i ciepłą wodę.
Taka maseczka to świetny nawilżacz, a przy okazji doskonale oczyszcza twarz.


Potrzebne składniki: miód, płatki owsiane, ciepła, najlepiej przegotowana woda i dodatkowo mleko.


Miód i płatki owsiane dodaję w proporcji: 4 łyżki płatków i jedna duuuża stołowa łyżka miodu i kilka łyżek ciepłej, najlepiej przegotowanej wody (kilka czyli w formie uznania, żeby płatki dobrze zmiękły a maseczka nie była za rzadka, ja daję jakieś 3 łyżeczki). Czasem tylko robię taką prostą maseczkę, jak chcę bardziej odżywić skórę dodaję jeszcze 1 łyżeczkę mleka. Mleko jak wiadomo to świetny odżywiacz.

I gotowe. Gotowa maseczka przypomina trochę papkę dla dzieci, pamiętajcie, że najlepsze będą błyskawiczne płatki owsiane, ważne żeby szybko zmiękły. (ja zazwyczaj czekam aż będą na pół zmiękłe, żeby ładnie wypeelingowały mi buzię :))

 Maseczkę nakładam na jakieś 10-15 minut wcześniej peelingując nią twarz. 
Najlepiej się położyć, albo wziąć kąpiel w wannie bo maseczka potrafi trochę spływać z twarzy. Ale warto!  

14 comments

Patt niedziela, 03 lutego, 2013

robiłam ją i lubię :)

GoodForYouDP niedziela, 03 lutego, 2013

Ta maseczka cudownie działa na cerę:)

naughtynotnice0 niedziela, 03 lutego, 2013

o, w najblizszym czasie sprobuje:)

naturaipiekno niedziela, 03 lutego, 2013

mnie robiłam takiej ,a miód lubię także na włosy dodawać do masek :)

Esy, floresy, fantasmagorie niedziela, 03 lutego, 2013

chyba sobie dzisiaj zafunduję:0

Puszysława niedziela, 03 lutego, 2013

Ja zawsze gotuję najpierw płatki w mleku. Ale maseczkę uwielbiam! :)

arletaa91 poniedziałek, 04 lutego, 2013

Absolutnie muszę wypróbowac:)

freewolna poniedziałek, 04 lutego, 2013

Nigdy nie robiłam maseczek sama:)

Felice poniedziałek, 04 lutego, 2013

też chyba wypróbuję :)
również obserwuję :)

Marcepanka poniedziałek, 04 lutego, 2013

warta wypróbowania :)

wizaz21 poniedziałek, 04 lutego, 2013

jestem leniwa i siegam po gotowce ale jakbys sie podzielila ze mna maseczka uzylabym na pewno:)

beautiful poniedziałek, 04 lutego, 2013

z moich prób z płatkami owsianymi - to tylko wanna i relaks pół godzinny , nie próbowałam jeszcze wersji z miodem

Adkara wtorek, 05 lutego, 2013

Brzmi apetycznie, muszę koniecznie wypróbować :)

anikowa101 wtorek, 05 lutego, 2013

Na pewno wypróbuję :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!