Moje galaktyczne paznokcie!

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją próbę zrobienia galaktycznych paznokci. Przyznam szczerze, jest to szalenie trudne (jak dla mnie) ale i bardzo efektowne. Galaktyczne paznokcie podobają mi się szalenie, jak oglądam zdjęcia w internecie to nie mogę wyjść z podziwu. Moja galaktyka wyszła średnio i tym samym chyba się poddaję bo lepiej chyba mi nie wyjdzie :)


Użyłam: oj sporo lakierów, dużo by wymieniać dlatego tylko bazowy, czyli czarny - Miss Sporty lasting colour


 Co sądzicie? 

34 comments

Żaneta J. wtorek, 26 lutego, 2013

robią wrażenie :)

Kejt wtorek, 26 lutego, 2013

Ale ładne :O a serdeczny najlepszy :D

Ania wtorek, 26 lutego, 2013

co Ty mowisz,super wyszlo :)

Testerka wtorek, 26 lutego, 2013

Ja nie wiem jak takie cudo można stworzyć. Piękne! :)

Beauty_Station wtorek, 26 lutego, 2013

Wyszło świetnie :) Też muszę popróbować z tym motywem :)

Niunia ♥ wtorek, 26 lutego, 2013

Galaxy, wyszło Ci świetnie ;))

mleczna wtorek, 26 lutego, 2013

Świetny efekt Ci wyszedł! :)

Blondineczka wtorek, 26 lutego, 2013

wow! Bardzo fajnie to wyszlo :)

Blonde~bangs wtorek, 26 lutego, 2013

*_*

pani domu wtorek, 26 lutego, 2013

Efekt jest obłędny!

ankas wtorek, 26 lutego, 2013

Powalający efekt!

Ilona wtorek, 26 lutego, 2013

ale Ci śliczne wyszly ♥ ; ))

MilionThoughts94 wtorek, 26 lutego, 2013

super efekt ! ;D

apteka marzenie wtorek, 26 lutego, 2013

wygląda nieziemsko ! Galaktycznie bym rzekła :D
nawet jak ci coś nie wyszło to na zdjęciach jest super :)

fleurr wtorek, 26 lutego, 2013

Ja bym czegoś takiego nie wyczarowała :D Brawo!

Misz Masz wtorek, 26 lutego, 2013

nieźle to wyszło! :) kosmiczny efekt :D

Zapraszam do mnie po wyróżnienie i zachęcam do wzięcia udziału w zabawie :)

Paula Welcia wtorek, 26 lutego, 2013

Bardzo nam się podobają paznokcie :))
http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

mowmimoniska wtorek, 26 lutego, 2013

Super to wygląda ! Bardzo mi się podobają ,sama będę próbowała wyczarować coś podobnego na moich paznokciach :)
Obserwuję.

Agenss wtorek, 26 lutego, 2013

Zabójczy efekt !! Bardzo mi sie podoba, chciałabym coś takiego na swoich paznokciach niestety sama sobie nigdy nie potrafię pomalować paznokci tak pięknie ;) zapraszam do mnie :)

Alice wtorek, 26 lutego, 2013

Fajnie wyszło. Pewnie się napracowałaś ;)

Reablly wtorek, 26 lutego, 2013

moim zdaniem wyszło genialnie! :)

Joanna K wtorek, 26 lutego, 2013

Pięknie moim zdaniem bardzo dobrze Ci wyszło;)

time4yourbeauty wtorek, 26 lutego, 2013

Bardzo ładnie Ci to wyszło:)

Pigeons Beauty wtorek, 26 lutego, 2013

efekt jest świetny! bardzo mi sie podoba :)

Krash wtorek, 26 lutego, 2013

co ty mówisz! Świetnie Ci wyszły! :)

Kruszynka wtorek, 26 lutego, 2013

Bardzo ładnie Ci wyszło :)

freewolna wtorek, 26 lutego, 2013

No, Twoje chociaż wyglądają na galaxy ;P Moje to były porażka :P

Lila wtorek, 26 lutego, 2013

Kosmos :) Bardzo ładnie Ci wyszły :) jak spojrzałam na małe zdjęcie prze przeczytaniem notki myślałam, że to jakies naklejki :)
Masz talent :)

Pozdrawiam :)

Kabodreams wtorek, 26 lutego, 2013

Efekt bardzo mi się podoba :) Jak zrobiłaś taki mani? Czyżby z pomocą przyszła gąbka :)?

basket of kisses wtorek, 26 lutego, 2013

super!

dżoana wtorek, 26 lutego, 2013

tak :) dużo gąbkowania i kombinowania :)

Angelina wtorek, 26 lutego, 2013

Moim zdaniem wyszło super. Próbowałam kiedyś kombinować z gąbkowaniem- masakra! :)

LaFili środa, 27 lutego, 2013

Fajne:-D

Daquerre środa, 27 lutego, 2013

Bardzo mi sie podobają :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!