Moje pędzelki do malowania paznokci!

Dzisiaj post chwalipięcki a mianowicie chcę się pochwalić moim ostatnim zakupem. Są to pędzelki do paznokci! 10 pięknych i solidnych pędzelków!


Pędzelki kupiłam na allegro za ok 15 zł więc się opłaca zwłaszcza, że pędzelki są naprawdę porządne a właśnie obawiałam się bardzo o ich jakość. Te cieniutkie od razu podbiły moje serce, są takie delikatne i precyzyjne! Już się nie mogę doczekać aż zacznę nimi czarować nowe wzorki :) Tak więc pędzelek od eyelinera Wibo, którym dotychczas malowałam idzie do kosza! 
Bardzo się z nich cieszę i nie mogę napatrzeć :))

21 comments

Red Lipstick środa, 27 lutego, 2013

ja mam 1 i nie umiem się nim posłużyć :D

Beauty_Station środa, 27 lutego, 2013

Też je mam :) Są genialne :) Niech Ci dobrze służą!

dżoana środa, 27 lutego, 2013

to dobrze, że się sprawdzają :))

Karola środa, 27 lutego, 2013

Ooo taki zestaw to by mi się przydał;)

Misz Masz środa, 27 lutego, 2013

ja zbieram pieniądze na porządne pędzelki do makijażu! ;D

Moooni środa, 27 lutego, 2013

Ja też :)

Viola środa, 27 lutego, 2013

wow swietne :)

Zapraszam do mnie na konkurs, tylko 2 banalne zasady a do wygrania bon na buty

MilionThoughts94 środa, 27 lutego, 2013

Nie umiem się mini dobrze obsługiwać, ale może kiedyś..kto wie ;p

Cathy środa, 27 lutego, 2013

Zastanawiałam się kiedyś nad tymi pędzelkami, ale skoro piszesz, że są dobre to sobie kupię :)

Lila środa, 27 lutego, 2013

Ojj ja takie to chętnie bym przygarneła to makijażu np okczu :) ale ja i paznokcie to kiepskie połączenie :)
Chociaż ostatnio dostałam komplet od Chłopaka :) 19 prześlicznych bardzo dobrze wykonanych pędzli do makijażu :)

okiem m-a środa, 27 lutego, 2013

chciałabym podobne - ale w wersji makijażu:)
do paznokci to trzeba miec specjalne zdolności!:)

Niunia ♥ środa, 27 lutego, 2013

kusisz strasznie tymi pędzelkami, od dłuższego czasu rozglądam się za czymś ciekawym, a te wydaja mi się wprost idealne !
mogłabym się dowiedzieć tylko u jakiego sprzedającego na allegro je dorwałaś ? ;)

dżoana środa, 27 lutego, 2013

sprzedający - dotipsow :) ja mam pędzelki firmy Stella :)

Joanna K środa, 27 lutego, 2013

Świetne! :) czekam na nowe piękne wzorki na pazurkach :)

moooni-que środa, 27 lutego, 2013

o proszę :-)
z niecierpliwością czekam na wzroki :-)
ciekawa jestem co wyczarujesz za pomocą tego 'rozkraczonego' pędzelka :D

fleurr czwartek, 28 lutego, 2013

Nie wiedziałam, że są jakieś pędzelki do paznokci :D to mnie zaskoczyłaś! :D

mleczna czwartek, 28 lutego, 2013

Świetne pędzelki za niską cenę :)

Blonde~bangs czwartek, 28 lutego, 2013

Kupiłabym je gdybym tylko umiała stworzyć z nich coś ładnego :P.

nika88 czwartek, 28 lutego, 2013

fajny zestaw :) przydałyby mi się takie :)

Nena czwartek, 28 lutego, 2013

Ładny zestaw :) Mam sporo pędzelków do paznokci, ale połowy nie używam :P

Nail Mania By Daria poniedziałek, 04 marca, 2013

mam ten sam zestaw ale czarny. I jeszcze nie zdążyłam go przetestować :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!