Decubal - lips & dry spots balm - balsam do ust

Dzisiaj recenzja pierwszego produktu w ramach współpracy. Zaczynam od balsamu do ust bo z tym produktem jestem nierozłączna. Jako maniak mazideł do ust, moje usta zawsze muszą mieć coś na sobie :)) więc balsam od Decubal bardzo mnie ucieszył a tym samym zaciekawił. Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję! 

Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry Decubl - lips& dry spots balm


O balsamie: Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry. Intensywnie regeneruje spierzchnięte i popękane usta dzięki zawartości wielu składników odżywczych.
Intensywnie pielęgnuje suchą, łuszczącą się i miejscowo zmienioną skórę również na łokciach, kolanach, czy w obrębie zmian związanych z łuszczycą.
Nawilża, łagodzi, regeneruje i zmiękcza skórę dzięki zawartości lanoliny, witaminy E i wosku pszczelego.

Balsam jest bezzapachowy i nie zawiera konserwantów. Zawartość substancji tłuszczowych 100%

Skład:

Moja opinia: Konsystencja jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej, jest bardzo gęsta i treściwa. Bardzo dobrze się rozprowadza, mięknie przy zetknięciu ze skórą. Po nałożeniu balsam nie wchłania się zbyt szybko, co bardzo cenię bo lubię (zwłaszcza na ustach) czuć, że na nich coś jest i je nawilża. 
Działanie - rewelacja! Ostatnio udało mi się przesuszyć za bardzo usta i ten balsam był dla nich ratunkiem! Świetnie nawilża i koi. Dobrze sprawdza się też jako ochrona ust przed mrozem i wiatrem. Nawet radzi sobie z zajadami i popękanymi ustami.
Lubię nakładać go na noc, ale grubszą warstwę, dzięki temu rano budzę się ze wspaniałymi usteczkami! Zdrowe i zregenerowane!
Jak wspomina producent balsam ma działanie wielofunkcyjne i z tym się zgadzam w 100%. Wspaniale radzi sobie z suchymi miejscami na całym ciele. Wypróbowałam go na suche skórki przy paznokciach i łokcie. Używam go też na nos, zwłaszcza przy jak i po katarze. Zawsze miałam problem z podrażnionym nosem a potem schodzącą skórą przez katar. I tu sprawdza się rewelacyjnie! Zapobiega schodzeniu skóry po katarze do tego wspaniale koi i regeneruje!


 Podsumowując: Skład, działanie i wydajność (używam ciągle a ubytek jest niewielki) są jak najbardziej na tak. Jest to wspaniały wielofunkcyjny produkt, który może nas uratować przy niejednym 'przesuszonym' problemem :))
Cena ok. 20 zł za 30 ml. Do kupienia w aptekach internetowych ale i stacjonarnych - tu możecie sprawdzić gdzie. 

17 comments

Ala sobota, 23 lutego, 2013

Przydałby się moim ustom ;)

Reablly sobota, 23 lutego, 2013

o... chyba bym musiała zainwestować w taki balsam bo moje usta ostatnio szybko bardzo pierzchną, czego zdecydowanie nie lubię :) a jeżeli naprawdę tak ładnie się sprawdza to te 20zł to nie taka tragedia.

Viola sobota, 23 lutego, 2013

nioe mialam :D

Zapraszam do mnie na konkurs, tylko 2 banalne zasady a do wygrania bon na buty

Joanna K sobota, 23 lutego, 2013

Bardzo fajny :) jestem ciekawa tych produktów :) chciałabym je kiedyś wypróbować :)

MilionThoughts94 sobota, 23 lutego, 2013

Nie miałam, ale recenzja bardzo zachęca. Fajnie będzie go mieć w torebce ;)

Misz Masz sobota, 23 lutego, 2013

oo super, jeszcze o nim nie słyszałam. W najbliższym czasie zaopatrzę się w niego :))

Świat Wery sobota, 23 lutego, 2013

świetny jest to prawda!

Nena sobota, 23 lutego, 2013

To coś dla mnie, chętnie poznam go bliżej :)

dakota sobota, 23 lutego, 2013

też jestem maniaczką jeśli chodzi o mazidła do ust, tego niestety nie znam :)

Lila sobota, 23 lutego, 2013

Jeszcze o nim nie słyszałam, ale można wypróbowac :)

okiem m-a niedziela, 24 lutego, 2013

szczerze mówiąc nie słyszałam o tym produkcie.
może warto zainwestować w coś nowego;0
pzodrawiam.
m.

ernestyna niedziela, 24 lutego, 2013

Ja mam co do niego mieszane uczucia...

efffa niedziela, 24 lutego, 2013

to chyba coś dla mnie bo moje usta to jedna wielka popękana Sahara!!!!


obserwuję i zapraszam :)
"e-fashion" :) ♥

Paula Welcia niedziela, 24 lutego, 2013

Witamy ;)
Bardzo spodobał nam się ten balsam. Szczególnie przydatny jest w zimę :)

Obserwujemy ?
Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

MilionThoughts94 niedziela, 24 lutego, 2013

PS zostałaś otagowana, zapraszam do mnie po info ;)

Katarzyna P poniedziałek, 25 lutego, 2013

pozdrawiam koleżankę z malinowego klubu :)

Paula Welcia poniedziałek, 25 lutego, 2013

Również obserwujemy :) Bardzo fajny balsam.
http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!