Nowa współpraca - Decubal - duuuużo kosmetyków!

Witajcie! Dzisiaj chciałam się pochwalić nową współpracą! 
Decubal bo tą współpracę właśnie chodzi to duńskie dermokosmetyki przeznaczone głównie do pielęgnacji skóry suchej i atopowejKosmetyki te od ponad 30 lat pielęgnują suchą, bardzo suchą i atopową skórę klientów w północnej części Europy. Kosmetyki są bezzapachowe i nie zawierają konserwantów, a więc odpowiednie również dla skóry wrażliwej jak i skóry dziecka. Nie są testowane na zwierzętach. 
Decubal uznawany jest za 'skandynawskiego eksperta do suchej skóry', więcej możecie dowiedzieć się z ich strony internetowej - klik

W skład całej serii wchodzi 11 kosmetyków, wszystkie już u mnie się zadomowiły :) Są to kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy.


Do pielęgnacji ciała: odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała, odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej, intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej, łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej.


Do pielęgnacji twarzy: wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy przeznaczony dla skóry dojrzałej, odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy, ujędrniający i regenerujący krem pod oczy, balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry, nawilżająca pianka do mycia twarzy


Do kąpieli i do rąk: olejek pod prysznic i do kąpieli + saszetka zapachowa - grejpfrutowa, którą się wlewa do olejku, nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk


Cała armia razem gotowa do działania :)


Razem ze mną kosmetyki będzie testować moja mama, która ma skórę w sam raz do tych kosmetyków - naprawdę baaardzo suchą (aż się zdziwiłam i dlatego, że suchą ale i dlatego, że o tym nie wiedziałam..:)) do tego mama testuje wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy.
Oczywiście ja też będę testować te kosmetyki, mimo, że mam cerę mieszaną to przez zimę strasznie się wysuszyła, nos jest jak wiór i skóra z niego schodzi i schodzi. Wiadomo też, że cery mieszanej nie wolno przesuszyć, u mnie niestety to się właśnie stało :( 
Więc część kosmetyków trafia do mnie a część testuje moja mama :)

Wiem, że wiele z Was już testuje te kosmetyki wiec piszcie jak wrażenia! Jestem ogromnie ciekawa! 

22 comments

Kosme-freak piątek, 08 lutego, 2013

super, bo mam zamiar zamówić sobie tą piankę oczyszczającą do twarzy :) może poczekam na twoją recenzję najpierw :)

dream7 piątek, 08 lutego, 2013

Wow ale spora przesyłka;) Gratuluje i czekam na recenzje;)

Ala piątek, 08 lutego, 2013

Super, zazdroszczę.

patrycjaw piątek, 08 lutego, 2013

Fajnie. Zapowiada sie ciekawe testowanie ☺

Cathy piątek, 08 lutego, 2013

Ciekawe produkty :) Mają bardzo ładne minimalistyczne opakowania :)

Króliczek piątek, 08 lutego, 2013

Życzę udanego testowania bo kosmetyki warte są na prawdę dużo. Wiem co mówię bo mam je :). A nie orientujesz się może od ilu lat można stosować krem VITAL, bo napisano tylko że jest do cery dojrzałej.

dżoana piątek, 08 lutego, 2013

na stronie producenta jest napisane, zwłaszcza do skóry dojrzałej. Skóra dojrzała - skóra gdzie widać objawy upływającego czasu, nie jest więc powiedziane od jakiego wieku zazwyczaj jest to do 35 - 40 lat w górę, jednak może być i wcześniej zależy od kondycji, zmarszczek, elastyczności :) mam nadzieję że trochę pomogłam :)

Naturalnie :) piątek, 08 lutego, 2013

Gratuluję współpracy! :)
Spoooro kosmetyków dostałaś :D

ernestyna piątek, 08 lutego, 2013

Pianka jest niezła - piankuję od tygodnia :P

Sekrety naszego piękna piątek, 08 lutego, 2013

gratuluję :)

ankas piątek, 08 lutego, 2013

Gratuluję i czekam na recenzję;)

(syl)Wunia piątek, 08 lutego, 2013

mam taki sam zestaw i na razie spisuje się dobrze:_)

little.monster. piątek, 08 lutego, 2013

wow,gratuluje super paka! czekam na recenzje pianki do mycia twarzy! :)
dodałam do obserwowanych :D

Magdalena B piątek, 08 lutego, 2013

udanego testowania!!

Madzia Pietrowska piątek, 08 lutego, 2013

Sporo tego ;)

Viola piątek, 08 lutego, 2013

wow jak dużo :)

Świat Wery piątek, 08 lutego, 2013

udanego testowania, ja również testuję i już część mi się spodobała

ThisJuss piątek, 08 lutego, 2013

Chętnie poczytam recenzje tych produktów :) ciekawa jestem jak się spiszą.

LaFili sobota, 09 lutego, 2013

ja skórę dojrzałą określam jako skórę, na której po prostu, widoczne są oznaki starzenia, tak jak napisałaś nie ma sztywnej ramy wiekowej, równie dobrze maże być to osoba w wieku 20-kilku jak i 40-kilku lat;)

MariAnah sobota, 09 lutego, 2013

pokażna paka! czekam na recenzje:)

Jane sobota, 09 lutego, 2013

miłego testowania życzę, jestem ciekawa recenzji, bo ja też mam skórę suchą ;)

time4yourbeauty czwartek, 21 lutego, 2013

Obserwatorka nr 400 i jednocześnie Malinowa koleżanka pozdrawia:) Będę wyczekiwać recenzji tych produktów. Kilka mnie zainteresowało:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!