Nowy tusz od Lovely - volume booster

Dzisiaj o nowym tuszu od Lovely Volume Booster. Bardzo lubię tą firmę, mają naprawdę dobre jakościowo tusze do rzęs a do tego w naprawdę niskich cenach. Moim ulubieńcem jest właśnie tusz Lovely pump up, jednak jak to ja nie mogłam przejść obojętnie koło nowości a do tego tuszowych :)


O maskarze: Wydłużająca i pogrubiająca mascara Volume Booster Lovely do rzęs o formule odżywczej z D-pantenolem, jedwabiem i kolagenem. Rzęsy mają intensywny głęboki kolor czerni dzięki wysokiej koncentracji pigmentów. Maskara posiada właściwości pielęgnujące, odżywcze, wzmacniające i chroniące rzęsy.

(wybaczcie to jakże brzydko ubrudzone opakowanie :))

Moja opinia: Tusz to podstawa w mojej kosmetyczce, zazwyczaj w makijażu dziennym oka stawiam tylko na niego więc wybór dobrego tuszu dla mnie to podstawa. Ten tusz spełnił moje wymagania i zakwalifikował się do znalezienia się i zadomowienia na dłużej w mojej kosmetyczce :)
Maskara Lovely daje bardzo ładny, naturalny efekt. Nie tworzy 'owadzich nóżek', grudek ani się nie obsypuje za co duży plus bo nie wyglądamy jak panda. Ładnie wydłuża i rozczesuje czyli spełnia tę funkcję którą bardzo lubię w tuszach Lovely. Szczoteczka jest wygodna, elastyczna i dobrze się nią operuje. Maskara szybko zasycha, nie zdarzyło mi się jeszcze żeby się odbiła na górnej powiece. 
Jedyny minus za słabe pogrubienie.

A tak maskara wygląda na moich rzęsiskach:
(zazwyczaj przejeżdżam/szczotkuję rzęsy tuszem kilka razy aż efekt będzie mnie zadowalał i tak zostawiam, nie czekam chwili żeby nałożyć kolejną warstwę)


Podsumowując: Bardzo dobry tusz na co dzień, jak najbardziej godny polecenia do tego przy cenie ok. 8 zł aż się prosi o wypróbowanie :) Ja do niego jeszcze na pewno wrócę. 

23 comments

moooni-que piątek, 15 lutego, 2013

muszę w końcu wypróbować któryś z tych tuszy :-)
ale mam jeszcze dwa do zużycia :)
efekt bardzo fajny!

CosmCocoPaula piątek, 15 lutego, 2013

fajnie wydłuża :)

Karolina piątek, 15 lutego, 2013

Dobry efekt. Zazdroszczę, że natury jakie masz długie rzęsy :)

Beauty_Station piątek, 15 lutego, 2013

Ładnie wydłuża :)

kosmetyczny-raj piątek, 15 lutego, 2013

Nigdy nie miałam tuszy z tej firmy, ale tym mnie zachęciłaś :)

Świat Wery piątek, 15 lutego, 2013

fajna szczoteczka,

Kasiek piątek, 15 lutego, 2013

szczoteczka fajna i efekt rewelacyjny :) następnym razem się na niego skuszę ;)

Let's Talk Beauty piątek, 15 lutego, 2013

ale czadowy efekt, na pewno ją kupię :)

Viola piątek, 15 lutego, 2013

slicznie wyglada na rzesach :D

Helen piątek, 15 lutego, 2013

Też bardzo lubię tusze Wibo i Lovely. Używam głównie tego różowego.

naughtynotnice0 piątek, 15 lutego, 2013

niedlugo szykuje sie na kupno nowego tuszu wiec czemu nie:D

Dagusia piątek, 15 lutego, 2013

cudowny efekt, szkoda tylko że u mnie nie ma szafy Lovely ;/

kobiece szufladki piątek, 15 lutego, 2013

Świetnie wydłuża, podoba mi się efekt:)

CoconutLime piątek, 15 lutego, 2013

Ale ładny efekt. Myślę, ze to tez duża zasługa rzęs, zazdroszczę takich długich :)

Ala piątek, 15 lutego, 2013

świetny efekt ;)

Catherines diary piątek, 15 lutego, 2013

byłam dziś w rossie i go jakoś nie zauważyła :D



Zapraszam do mnie ;*


Weronika piątek, 15 lutego, 2013

a mi to pogrubienie się podoba bo jest naturalne i mega Ci wzmocniło widoczność rzęs tych po stronie nosa :)

aSHa piątek, 15 lutego, 2013

faktycznie, świetny tusz na co dzień i to za niską cenę... ostatnio skusiłam się na ten żółty tusz z Lovely i zielony z Wibo i jestem na prawdę miło zaskoczona :)

DOROTA DZIUBDZIELA sobota, 16 lutego, 2013

Fajny tusz do rzęs,jeszcze go nie miałam,ale kto wie... Ale masz długie rzęski,oddaj mi je! :)
Miłego weekendu Kochana! :*

Blonde~bangs sobota, 16 lutego, 2013

Nie miałam go nigdy. Mogłabyś mi powiedzieć czy szybko się kruszy?

dżoana niedziela, 17 lutego, 2013

nie kruszy się :) cały dzień go mam czasem na rzęsach i nic

angelisia.k piątek, 22 lutego, 2013

Mega wydłużenie. Lubię go :)

Nail Mania By Daria poniedziałek, 04 marca, 2013

Ale rzęsy ! ja to chyba na moich krótkich nigdy takiego efektu nie osiągnę :/
obserwuję :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!