Rimmel Match Perfection - efekt przed i po!

Dzisiaj coś o podkładzie zakupionym podczas promocji w Rossmannie. Wiem, że dużo z Was wybrało właśnie ten podkład i jestem ciekawa jak u Was się sprawdza, a jeżeli jesteście ciekawe jak to jest w moim wypadku to zapraszam!

Rimmel Match Perfection Foundation - podkład dopasowujący się do cery


O podkładzie: Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień. 

Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną.

Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.

Uwaga! pierwszy raz dodaję zdjęcie bez makijażu więc bądźcie wyrozumiałe, nie oszukuję się, że mam świetną cerę jak same widzicie jest trochę niedoskonałości i przebarwień :))  
przed i po

Jak widzicie moja buzia potrzebuje podkładu, żeby jakoś móc wyjść do ludzi :) czy ten podkład się sprawdził?

Moja opinia: Dla mnie podkład jest średni, średni w kierunku do dobrego. Jak pierwszy raz nałożyłam go na buzię to byłam zdziwiona że tak mnie słabo zakrył, poczekałam chwilę aż podkład się 'dopasuje' i było już trochę lepiej. 
Nie oczekuję, że podkład ma mi całkowicie zakryć niespodzianki czy inny syfki :) jednak ma je chociaż troszkę przykryć tu jak widać takie działanie jest takie sobie. Bardzo przeciętnie kryje i nie tworzy satynowego wykończenia i efektu gładkości jak w przypadku brata w wersji w żelu. 
Do tego mimo gęstej i jakby tłustawej konsystencji mam wrażenie, że uwydatnia mi wszystkie pory i suche skórki, czego żaden mój dotychczasowy podkład nie robił w tak dużym stopniu!
 Co do zmatowienia to też jesteś średnio zadowolona, muszę przypudrować twarz bo się świeci po paru minutach a szkoda bo chciałam porzucić puder i stawiać tylko na podkład.
To co mi się w nim podoba to to, że ujednolica moją zaczerwienioną skórę i dobrze się do niej dopasowuje kolorystycznie. 


Podsumowując:
+ duża gama kolorystyczna i jasne kolory
+ ujednolicenie
+ brak efektu maski
- krycie
- świeci się
- uwydatnia pory i inne niedoskonałości

Jak dla mnie żelowy brat w słoiczku o wiele lepszy, więc dobrze, że i jego kupiłam podczas promocji bo mój stary był już na wykończeniu :))
Piszcie jak u Was się sprawdził, jestem bardzo ciekawa jakie jest Wasze zdanie na jego temat :) 

13 comments

Catherines diary wtorek, 12 lutego, 2013

efekt jaki daje podoba mi się! :)



Zapraszam do mnie ;*

iwona ja wtorek, 12 lutego, 2013

kończy mi się podkład i myślałam właśnie o tym,ale jak ma mi uwydatnić moje niedoskonałości to chyba się zastanowię:)

Weronika wtorek, 12 lutego, 2013

kolor jest ładnie dobrany, może bym go nałożyła troszkę więcej na górze policzka :)

Sekrety naszego piękna wtorek, 12 lutego, 2013

bardzo lubię wersję żelową, do tej jakoś nie jestem przekonana :)

KosmetyczkaAni wtorek, 12 lutego, 2013

Nie próbowałam, jednak słyszałam wiele pozytywnych opinii.
Czytając Twoja recenzję, chyba sobie go daruję, mam predyspozycję do suchych skórek i raczej staram się unikać podkładów, które je podkreślają.
Pozdrawiam A.

Michelle wtorek, 12 lutego, 2013

też go kupiłam na promocji, ale jeszcze nie używałam, czekam aż zużyję chociaż jeden podkład :P

Reablly wtorek, 12 lutego, 2013

ja jestem bardzo z tego podkładu zadowolona i używam go już od dłuższego czasu, jak dla mnie jest idealny :)

dream7 wtorek, 12 lutego, 2013

Jeśli uwydatnia pory i inne nie doskonałości to jak dla mnie przy tym minusie inne plusy nie mają już znaczenia;) Dobrze że przeczytałam Twoją recenzje , teraz już będę wiedziała żeby go nie kupować;)

not for the magazine wtorek, 12 lutego, 2013

Nie lubię świecących się podkładów więc raczej nigdy go nie zakupie :)

apteka marzenie środa, 13 lutego, 2013

aktualnie to chyba potrzebuję czegoś bardziej kryjącego i nie świecącego, moja cera wraz z moim miejscem zamieszkania całkowicie zmieniła swoje preferencje kosmetyczne :)

naughtynotnice0 środa, 13 lutego, 2013

slabe krycie to nie dla mnie:) a za taka cere bez makijazu, to ja bym sie dala pokroic i nie widze prawie zadnych niedoskonalosci:)

Nena środa, 20 lutego, 2013

Czekam na promocję podkładów Rimmel :) Zbierają bardzo dobre recenzje, a ja jestem wielką fanką ich mazideł do ust - może podkłady okażą się być równie dobre?

Blonde and Sweet czwartek, 21 lutego, 2013

Niestety dla mnie jest beznadziejny, bo wcale nie kryje i musze go zawsze przypudrować, bo moja skóra świeci się po jego użyciu. Jest bardzo słaby i nie kupię go więcej. Chcę go zużyć do końca bo szkoda mi wydanych pieniędzy. Nie polecam. Teraz czaje się na Revlon'a. Ponoć bardzo dobrze kryje i wiele dziewczyn zachwala.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!