TAG - LIEBSTER AWARD

Hej! Dzisiaj TAG :) Do zabawy zostałam zaproszona przez MilionThoughts94 której bardzo dziękuję :))



1. Lubisz czytać książki (jeśli tak, to jaką lubisz najbardziej)?
Oczywiście, że lubię! Jednak ostatnio nie mam za bardzo czasu na to, a moimi ulubionymi książkami stały się te do licencjatu :) trochę sobie żartuję, bardzo lubię powieści i kryminały :)

2. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
Indie, Singapur ale i te bliższe czyli kraje śródziemnomorskie i oczywiście Grecję, która kocham całym sercem, odwiedziłam ją już 3 razy i chętnie znowu bym to zrobiła! Wspaniały klimat  

3. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
Ale trudne pytanie, zobaczymy co życie pokaże:) ale może kryminologiem, z czego mój Ukochany nie bardzo się cieszy :) mam w planach właśnie magisterkę z kryminologii   

4. Elegancja czy luz (jeśli chodzi o ubrania)?
Zdecydowanie wolę elegancję, ale na co dzień zdarza mi się jednak stawiać na luz, zwłaszcza na uczelni kiedy spędzam tam czasem cały dzień

5. 3 Twoje ulubione sklepy z ciuchami.
Dorothy Perkins, Next, Top Shop

6. Pies czy kot?
Oczywiście kot bo jest indywidualistą.

7. Masz taką rzecz, którą kupiłaś a nie chcesz teraz jej nosić?
Nie jedną! 

8. Ile już czasu blogujesz?
Ponad rok. jejku ile to już czasu :) W wakacje będą 2 latka

9. Jakich gatunków muzycznych słuchasz?
Zazwyczaj nowości muzycznych, ale najbardziej lubię muzykę hiszpańską i śródziemnomorską

10. Masz kogoś takiego, kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
Nie, staram się być sama sobie wzorem i postępować zgodnie z tym co sama uważam a nie naśladować.

11. Masz swoje motto życiowe?
Brak :))


Moje pytania:
1. Co cię skłoniło do blogowania?
2. Co masz zawsze w kosmetyczce?
3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, który już od dłuższego czasu kupujesz?
4. Ulubione seriale?
5. Ulubiony aktor/aktorka
6. Kawa czy herbata?
7. Co najchętniej jesz?
8. Masz jakieś triki urodowe?
9. Korzystasz z rad umieszczonych w czasopismach?
10. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedziła?

A Taguję:

i inne chętne dziewczyny!

7 comments

MintElegance poniedziałek, 25 lutego, 2013

mój blog na wiosnę będzie obchodził drugie urodziny:) i też mam w swojej szafie wiele ubrań, które kupiłam i teraz ich nie chcę nosić:P

Żaneta J. poniedziałek, 25 lutego, 2013

też chcę zobaczyć indie! <3

Peggy poniedziałek, 25 lutego, 2013

Marzyłam swego czasu o kryminologii :p

MilionThoughts94 poniedziałek, 25 lutego, 2013

ja również interesuję się kryminologią, to daje taki dreszczyk emocji ;D

fleurr poniedziałek, 25 lutego, 2013

Hej, dzięki za otagowanie :) Przed chwilą brałam udział w takiej zabawie więc tym razem sobie odpuszczę :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 25 lutego, 2013

kryminologia bardzo ciekawa sie wydaje, zazdroszcze:)

Alicja R. poniedziałek, 25 lutego, 2013

Dziękuję za otagowanie :) W wolnym czasie skrobnę parę słów od siebie ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!