Walentynkowe paznokcie!

Walentynki już nie długo! Macie przygotowaną niespodziankę dla swojej ukochanej drugiej połówki? Ja pomysł mam tylko muszę się zabrać za realizację :)

Sesja już się skończyła więc zabieram się za wzorki na paznokciach, które przez sesyjny brak czasu zaniedbałam, no ale czego się nie robi dla nauki :)

Moja propozycja walentynkowego mani:


Pomalowane na jednolity kolor pazurki, oczywiście w kolorze walentynkowym czyli różowym i czerwony napis Love, proste a piękne, przynajmniej dla mnie :) nie mogę się napatrzeć :))


Użyłam: lakier bazowy (jasny róż) - Miss Sporty, lasting colour 7 days, numerek 360
czerwony napis - Wibo, extreme nails numerek 253 (chyba, bo się trochę starł :))


I jak Wam się podoba? 

25 comments

Lexi wtorek, 05 lutego, 2013

prześliczne słodziaki! :D

Świat Wery wtorek, 05 lutego, 2013

super, podoba mi się

Cathy wtorek, 05 lutego, 2013

Bardzo ładne :)

anikowa101 wtorek, 05 lutego, 2013

Bardzo fajny pomysł na walentynkowy mani ;)

SolidaryExpensive wtorek, 05 lutego, 2013

Mi sie bardzo podoba;) bardzo tworcze;)
zapraszam do mnie;)

moooni-que wtorek, 05 lutego, 2013

bardzo ładne! ja też postaram się zrobić jakiś walentynkowy mani :-)

naughtynotnice0 wtorek, 05 lutego, 2013

supeeer:D

Marcepanka wtorek, 05 lutego, 2013

świetne :)

dżoana wtorek, 05 lutego, 2013

koniecznie! :))

tamit24 wtorek, 05 lutego, 2013

wyszło Ci idealnie! uwielbiam takie zdobienia :) suuuper!

Kaja wtorek, 05 lutego, 2013

bardzo fajny pomysł :)

Wdowa Po Stalinie wtorek, 05 lutego, 2013

urocze są:)

Annabelle Beauty wtorek, 05 lutego, 2013

Słodziachne :D
Mała rzecz a cieszy ;)
Wyglądają bardzo ładnie i uroczo!

Reablly wtorek, 05 lutego, 2013

bardzo ładny mani! ;) taki delikatny, bardzo mi się podoba ;)

KosmetyczkaAni wtorek, 05 lutego, 2013

Rozkoszne!
Muszę zacząć malować paznokcie z większym polotem ;)

Niunia ♥ wtorek, 05 lutego, 2013

Cudowne mani ! :)

Katy wtorek, 05 lutego, 2013

zaczyyna się walentynkowy szał ! :D piękne pazurki :)

Katherinek środa, 06 lutego, 2013

uroczy wzorek na paznokciach ;)!
buziaki

Callais - Turkus środa, 06 lutego, 2013

pomysłowy wzorek - literka L cudna :) ja również już zaczynam myśleć o walentynkowym wzorku :) jeżeli chodzi o jakąś niespodziankę dla drugiej połówki, to na pewno będzie to pyszna kolacja :)

Naomi środa, 06 lutego, 2013

Jakie cudowne pazurki !

luckywoman środa, 06 lutego, 2013

Świetne pazurki! I całkiem łatwe do wykonania :)

Blonde~bangs środa, 06 lutego, 2013

Wyglądają świetnie! Sama bym chciała pomalować swoje pazurki, ale są w trakcie kuracji, więc nie ma takiej opcji. A szkoda :P.

Sorbet czwartek, 07 lutego, 2013

Gitesowy wzór! Widziałam podobny, tylko z innymi kolorami: ognisty róż i czarny liner.

smyrgotka czwartek, 07 lutego, 2013

swietnie wyszly, idealne na walentynki :)

ps ja juz obserwuje od daaaaaaawna ;)

Panna Migotka czwartek, 07 lutego, 2013

Słoooodkie! Na prawdę świetne! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!