Zaczynam rzęsową kurację z Dermena Lash!

Chcę Wam pokazać produkt, który niedawno zauważyłam na doz.pl i nie mogłam go nie zamówić. Jest to odżywka do rzęs i brwi hamująca wypadanie, wzmacnia i regeneruje. Wczoraj wieczorem pierwszy raz jej użyłam i tym samym zaczynam rzęsową kurację. Jestem bardzo dobrej myśli i mam nadzieję, że odżywka mnie nie zawiedzie. 


O odżywce: Dermena Lash odżywka do rzęs i brwi. Wzmacnia, regeneruje i hamuje wypadanie rzęs i brwi. Dermena Lash to jedyny na rynku preparat zawierający chlorek-1-methylonikotynamidu - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulację odrastania włosów.

Odżywka do rzęs i brwi dermena lash dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych składników hamuje wypadanie rzęs/brwi. Jednocześnie wzmacnia je, regeneruje i odżywia. Przywraca zdrowy wygląd rzęs i brwi. Lekka, żelowa konsystencja powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Odżywka nie skleja i nie obciąża rzęs/brwi. Aplikator w postaci pędzelka umożliwia precyzyjne nałożenie preparatu oraz zapewnia łatwość użycia.

Wskazania: 
nadmierne wypadanie rzęs i brwi
osłabione i delikatne rzęsy i brwi
zniszczone i wymagające regeneracji rzęsy i brwi
produkt polecany również po zakończeniu chemioterapii

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, Polyacrylate-13, Polyisobutene, 1-methylmicotinamide Chloride, Creatine, Biotinoyl, Tripeptide-1, Biosacharide Gum-1, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA. 


Cena to ok. 30 zł. Więc cenowo jak najbardziej na plus porównując te okropnie drogie odżywki do rzęs za ponad 200 zł chociaż nie wiem czy ta będzie równie dobra. No ale zobaczymy. Odżywka ta to nowość, więc żadnej opinii w internecie doszukać się nie mogłam. Jedyne pozytywne opinie czytałam na temat innych produktów firmy. Miałyście z nimi styczność? 

Zdjęcia rzęs porobione i po miesiącu zrobię porównanie :) Trzymajcie kciuki! 

18 comments

Świat Wery sobota, 16 lutego, 2013

powodzenia w testowaniu, czekam na efekty:)

PlANTOFELEK sobota, 16 lutego, 2013

Jestem bardzo ciekawa efektów!
Dodaję będzie mi tu łatwiej wrócić i podziwiać rzęski;)

kocham0zakupy sobota, 16 lutego, 2013

Czekam na efekty :)

Kasiek sobota, 16 lutego, 2013

też czekam na efekt ;) jeśli będzie widoczny to sama się skuszę, 30 zł to nie majątek :)

Viola sobota, 16 lutego, 2013

oo to czekamy na efekty:D

mart_91 sobota, 16 lutego, 2013

Czekam na efekty kuracji, może też się skuszę:)

mleczna sobota, 16 lutego, 2013

Zazdroszczę Ci tej odżywki. Koniecznie daj znać jak się sprawdza.

dream7 sobota, 16 lutego, 2013

Super jestem bardzo ciekawa jak poradzi sobie ta odżywka;)

anitk4 sobota, 16 lutego, 2013

ciekawa jestem efektów :)

Cathy sobota, 16 lutego, 2013

Jestem ciekawa efektów :) Może i ja spróbuję :)

freewolna sobota, 16 lutego, 2013

Bardzo ciekawa jestem odżywki :) Oby się dobrze spisała ;) czekam na rezultat :D

Blonde~bangs sobota, 16 lutego, 2013

Ciekawa jestem efektów :). m nadzieję, że spełni swoje zadanie :).

Ania niedziela, 17 lutego, 2013

No no czekamy na efekty

katarina555 niedziela, 17 lutego, 2013

Produkt się ciekawie zapowiada. Pozdrawiam. Czekam na recenzję.

Niunia ♥ niedziela, 17 lutego, 2013

Ciekawa jestem jej efektów, bo zapowiada się świetnie ;))

Misz Masz niedziela, 17 lutego, 2013

Czekam na dokładną recenzję tej odżywki. Jeśli będzie dobra, na pewno się skuszę :)
PS. zapraszam do mnie, trochę o kosmetykach :) + obserwuję :)

ola wtorek, 26 lutego, 2013

No i jak rzesy?ruszyly cos z miejsca?;)

Patrycja O środa, 13 marca, 2013

Czy mogłabyś wrzucić zdjęcie aplikatora tego produktu, ponieważ na żadnej stronie nie mogę tak owego znaleźć?

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!