Decubal - anti-itch gel - łagodzący i kojący żel

Dzisiaj trochę negatywnie czyli małe co nieco o łagodzącym i kojącym żelu przeznaczonym do skóry podrażnionej od Decubal.


O żelu: Mocne przesuszenie skóry może prowadzić do świądu i dyskomfortu. Decubal Anti-itch Gel daje natychmiastową ulgę podrażnionej skórze i mocno ją nawilża. Można go stosować zarówno na skórę twarzy jak i całego ciała. Można go stosować jako dodatkowe nawilżenie pod krem na dzień lub na noc.
Decubal Anti-itch Gel łagodzi, koi i intensywnie nawilża skórę dzięki zawartości gliceryny i witaminy B5. Może być stosowany na dzień lub na noc. Nawilża, koi i przywraca skórze komfort.

Bezzapachowy. Nie zawiera konserwantów. Nie zawiera tłuszczu.

Skład: aqua, glycerin, pentylene glycol, methyl gluceth-10, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, panthenol, sodium gluconate, sodium hydroxide


Moja opinia: Żel jak żel, ma gęstą i treściwą konsystencję, dobrze się rozprowadza jednak ze wchłanianiem gorzej. Na skórze zostaje tępa warstwa, która jak dla mnie jest uciążliwa i niezbyt przyjemna. Warstwa ta jest wyczuwalna dosyć długo.
Co do działania to na mniejsze podrażnienia owszem działa, jednak z większym podrażnieniem sobie nie radzi. Zastosowałam na uda, mocno podrażnione po depilacji i nic. Widocznie moja skóra potrzebuje nawilżenia bo po depilacji, gdzie też miałam podrażnioną skórę zastosowałam odżywczy i nawilżający krem od Decubal znacznie bardziej się uspokoiła niż po użyciu tego żelu. Przy stosowaniu tego żelu nawilżenia niestety nie odczułam.

Podsumowując - u mnie się nie sprawdził, jednak czytałam, że dziewczynom ten żel przypadł do gustu wszystko w dużej mierze zależy od skóry, bo to bardzo indywidualna sprawa. Jestem ciekawa jak żel sprawdzi się w okresie wakacyjnym po opalaniu, może w takim zastosowaniu przypadnie mi do gustu.
Cena to ok. 19 zł za 100 ml.

4 comments

mowmimoniska wtorek, 19 marca, 2013

Fajnie się zapowiadał, szkoda tylko,że u Ciebie się nie sprawdził :)

fleurr wtorek, 19 marca, 2013

A na pięty też można by było skorzystać ? Ciekawe, jak z tym by sobie poradził

okiem m-a wtorek, 19 marca, 2013

Ciekawe informacje;)
Pozdrawiam.

Viola wtorek, 19 marca, 2013

nie mialam;D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!