Decubal - body cream - odżywczy i silnie nawilżający

Witajcie! Kolejna recenzja mamy. Dostała odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała przeznaczony do suchej i bardzo suchej skóry.


O kremie: Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała przeznaczony do suchej i bardzo suchej skóry.
Chroni suchą i bardzo suchą skórę dzięki zawartości witaminy E i olejków roślinnych. Odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry. Nie pozostawia tłustych śladów.
Idealny do stosowania po kąpieli, czy prysznicu.

Bezzapachowy. Nie zawiera parabenów. Zawartość substancji tłuszczowych 40%

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropyl Myristate, Lanolin, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Ceteareth-20, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.


Opinia mamy: Mimo, że zawiera aż 40% substancji tłuszczowych krem ma dosyć rzadką konsystencję, świetnie się rozprowadza i szybko wchłania. Na skórze pozostaje delikatna warstwa kremu co moja mama bardzo polubiła bo czuła, że jej skora jest dłużej i lepiej zabezpieczona. Nie polubiła zapachu, trochę piwnego :)
Co do samego działania to rewelacja! Świetnie nawilża, zwłaszcza po kąpieli, skora jest naprawdę na długo nawilżona, gładka i miękka. Prawdziwy ratunek dla 'sucholców' jak moja mama! 

Podsumowując - świetne nawilżające cudeńko! Idealne na okres zimowy, w którym nasza skóra zmaga się z zimnem i suchym powietrzem od ogrzewania. Cena to ok. 24 zł za 250 ml. Naprawdę warto!

4 comments

Lila piątek, 22 marca, 2013

Nigdy go nie używałam, ale słyszałam, że jest w miare ok :)

okiem m-a piątek, 22 marca, 2013

Nigdy o nim nie słyszałam, mam problemy ze sucha skórą więc może go wypróbuje;)
Pozdrawiam.

fleurr piątek, 22 marca, 2013

Piwny zapach ;) zaciekawiło mnie to.. ;D

Blonde~bangs sobota, 23 marca, 2013

Nigdy go nie miałam :(.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!