Decubal - Face Vital Cream

Dzisiaj recenzja testów mojej mamy. Testowała wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy do skóry dojrzałej. Czy ten krem się u niej sprawdził? Same zobaczcie. 


O kremie: Nawilżający, wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy, opracowany specjalnie do cery suchej. Odtwarza naturalną barierę ochronną, dzięki zawartości podobnych do naturalnych ceramidów i naturalnych lipidów.
Przeznaczony zwłaszcza do skóry dojrzałej. Oparty na najnowszych technologiach pielęgnacji skóry.
Odbudowuje, nawilża i zmiękcza skórę twarzy. Przywraca skórze elastyczność i młody wygląd dzięki zawartości witaminy B3, ceramidów i olejku jojoba. Szybko się wchłania i jest idealny do stosowania pod makijaż.

Bezzapachowy. Nie zawiera konserwantów. Zawartość substancji tłuszczowych 21%

Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Magnesium Aluminum Silicate, Sorbitol, Ceramide 6 II, Ceramide 3, Phytosphingosine, Galactoarabinan, Cholesterol, Tocopherol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Caprylic/Capric Triglyceride,
Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide.


Opinia mamy: Produkt wyposażony w opakowanie typu air-less, co jest jak najbardziej dobrym posunięciem ze strony producenta, zapewnia nam to higieniczną aplikację i nie mamy kremu pod paznokciami jak to się zdarza w opakowaniach w słoiczku. 
Konsystencja bardzo lekka, dobrze się rozsmarowuję i wchłania ładnie do matu! co bardzo polubiła moja mama. 
Co do działania to przeciętnie, nawilżenie jest za słabe, jednak krem bardzo ładnie napina i ujędrnia buzie. Szkoda tylko, że ma za słabe nawilżenie bo suche skórki dalej są.


Podsumowując - średnio, moja mama liczyła na większe nawilżenie, którego niestety nie otrzymała, jednak sama konsystencja i ujędrniania jak najbardziej pozytywnie. Cena produktu to ok. 28 zł za 50 ml.

3 comments

Izabela Ryngwelska środa, 20 marca, 2013

Nie lubię kremów z pompką i mało mnie obchodzi, że są bardziej higieniczne. Po prostu nie lubię i już. :D A co do kremu to powinien przede wszystkim nawilżać bo bez tego ani rusz!

Świat Wery środa, 20 marca, 2013

moja teściowa bardzo polubiła ten krem, lubi go

Aktualnaa środa, 20 marca, 2013

Jakoś mnie nie przekonał. Póki co mam też zapas kremów więc nie jestem na kupnie, ale pompka jak najbardziej na plus o ile w jakiś sposób można sprawdzić kiedy będzie denko :) Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!