Decubal - intensive cream

Dzisiaj czas na recenzję kremu do zadań specjalnych czyli intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej od Decubal


O kremie: Krem regenerujący, „SOS” dla skóry bardzo suchej, uszkodzonej i atopowej. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Bogaty w lipidy. Jego lekka konsystencja daje dużą przyjemność stosowania nawet na skórę podrażnioną i popękaną.
Intensywnie nawilża i zmiękcza suchą i popękaną skórę, odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry dzięki zawartości ceramidów, witaminy B3 i olejku jojoba.

Zawartość substancji tłuszczowych 71%.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropy Myristate, Lanolin, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Ceteareth-20, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.


Moja opinia: Krem mnie zauroczył. Mnie i moją mamę. Jest to prawdziwe SOS dla suchej skóry a do tego naprawdę skuteczne! Krem stosowałam i stosuję na łokcie i kolana, ale też na moje przesuszone stopy. W każdym wypadku radzi sobie znakomicie, skóra od razu jest nawilżona, miękka, a podrażnienia goją się zdecydowanie szybciej. 
Co do konsystencji to ta mi nie bardzo odpowiada, bardzo trudno go wycisnąć z tubki, jednak na skórze rozprowadza się bardzo dobrze i ładnie wchłania, ja jednak do takich zadań specjalnych wolałabym coś bardziej treściwego ale konsystencja nie umniejsza działaniu, które jest naprawdę porządne!

Podsumowując - kolejny kosmetyk Decubal wart uwagi, cena to ok. 20 zł za 100ml. 

6 comments

Daria sobota, 16 marca, 2013

to coś dla moich wiecznie suchych łokci :/

Blondii sobota, 16 marca, 2013

Dla moich dłoni byłby idealny :)

fleurr sobota, 16 marca, 2013

Dla moich łokci byłby pewnie wybawieniem

Świat Wery sobota, 16 marca, 2013

Krem ciężko jest wycisnąć z tubki, ale na skórze fajnie i szybko się rozprowadza, ale dla mnie zbyt tłusty, to jedyny kosmetyk, który trochę mnie drażni.

Lila sobota, 16 marca, 2013

Moja mama go używa :) i jest bardzo z niego zadowolona :)

dolin. ek sobota, 16 marca, 2013

Oj kusisz :)))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!