Decubal - face wash - nawilżająca pianka

Dzisiaj o rewelacyjnej piance od Decubal. Jak na razie recenzje w ramach współpracy z Decubal są korzystne, jednak nie myślcie, że będzie tak do końca. Na razie same produkty które pokochałam, bo je jest mi najlepiej zrecenzować reszta potem bo może coś zdołam z nich wycisnąć :) 

Nawilżająca pianka do mycia twarzy - od Decubal


O piance: Łagodna i nawilżająca pianka do mycia twarzy, odpowiednia dla cery suchej i wrażliwej. Jej konsystencja jest niezwykle lekka i łagodna dla skóry twarzy. Decubal Face Wash skutecznie oczyszcza skórę bez jej odwadniania.
Delikatnie złuszcza naskórek dzięki zawartości alantoiny, nawilża dzięki zawartości gliceryny, łagodzi podrażnienia dzięki zawartości rumianku, pobudza naturalny proces regeneracji dzięki zawartości witaminy B3. Pozostawia skórę oczyszczoną, nawodnioną.

Bezzapachowy, nie zawiera konserwantów ani tłuszczu.

Skład: Glycerin, Aqua, Sodium Cocoamphoacetate , PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Niacinamide, Sucrose Cocoate, Allantoin, Caprylyl Glycol, Bisabolol, Sodium Gluconate ,Citric Acid



Moja opinia: Proste i solidne opakowanie z pompką, która pozwala na odpowiednie dozowanie produktu (mnie wystarcza jedno kliknięcie na umycie całej twarzy :)). 
Jak sama nazwa wskazuje produkt ma konsystencje pianki, jednak o wiele bardziej treściwszej niż te z którymi się spotkałam, przypomina mi trochę piankę do golenia. 
Podczas nałożenia pianki na twarz, ma ona wrażenie oleistej i gęstej, doskonale się rozprowadza i myje buzie. 

Z makijażem średnio sobie radzi, ja wcześniej myje buzie żelem micelarnym albo robię demakijaż a dopiero potem dla całkowitego oczyszczenia stosuję piankę. I właśnie w takiej roli sprawdza się świetnie. Pozostawia buzię czystą, świeżą bez uczucia ściągnięcia i co najważniejsze nawilżoną. Jednak nie oszukujmy się nie jest to jakieś super nawilżenie które zastąpi nam krem. Jednak jest to o wiele lepsze nawilżenie niż w przypadku wszystkich pianek czy żeli nawilżających z którymi się spotkałam, same zobaczcie na skład! Jest rewelacyjny a przy tym taki prosty! Głównym składnikiem jest tu gliceryna następnie bardzo delikatne detergenty do tego składniki łagodzące o których wspomina producent. 


Podsumowując - dla mnie rewelacja, na pewno kupię ją nie jeden raz. Cena to ok. 20 zł za 150 ml. więc w porównaniu z innymi piankami jest naprawdę nieźle. 

11 comments

Wszystko co mnie zachwyca wtorek, 12 marca, 2013

Ja jestem zadowolona z tego jak zmywa makijaż. No i u mnie schodzą dwie pompki

okiem m-a wtorek, 12 marca, 2013

nigdy nie używałam pianek do mycia twarzy.może warto spróbować;)

anne-mademoiselle wtorek, 12 marca, 2013

O właśnie to kolejna pozytywna recenzja tego produktu. Chyba czas się za nim rozejrzeć, bo wkrótce kończą się wszystkie moje produkty do mycia twarzy.

Justyna wtorek, 12 marca, 2013

Dużo ostatnio o niej słychać ;-)

dżoana wtorek, 12 marca, 2013

polecam, bardzo pozytywny produkt :) i w rozsądnej cenie :)

Świat Wery wtorek, 12 marca, 2013

konsystencja jest niesamowita tak pulchna tak samo nie miałam wcześniej tak gęstej pianki, lubię ją, ale moją faworytką zdecydowanie jest Pharmaceris!

fleurr wtorek, 12 marca, 2013

A to nie dla mnie taka pianka, jak do cery suchej ;)

MilionThoughts94 wtorek, 12 marca, 2013

u mnie niestety by się nie sprawdziła ;(

dream7 wtorek, 12 marca, 2013

Produkt idealny dla mnie , mam cerę suchą i wrażliwą i potrzebuje intensywnego nawilżenia:)

babygirl-fashion środa, 13 marca, 2013

jakos nie potrafie sie przemoc do pianek, wole zele :D

bardzo dziękuję za udział w sądzie, naprawdę każda opinia w tym wypadku wiele dla mnie znaczy! :)

elle poniedziałek, 18 marca, 2013

U mnie radzi sobie świetnie z makijażem :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!