Decubal - face cream - odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy

Dzisiaj co nieco o duńskim kremie do twarzy od Decubal. Jest to tak jak w tytule odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy. Zaznaczę na samym początku, że mnie zachwycił i żałuję że nie miałam go od początku zimy, bo moja buzia by ją o wiele lepiej zniosła. 


O kremie: Klasyczny krem nawilżający do twarzy, przeznaczony do cery suchej. Nawilża i koi skórę.
Neutralizuje wpływ szkodliwych czynników zewnętrznych dzięki zawartości witaminy E. Odbudowuje barierę ochronną skóry dzięki zawartości substancji tłuszczowych.

Bezzapachowy. Zawartość substancji tłuszczowych 18%

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.


Moja opinia: To co mnie zaskoczyło na samym początku to mat! Krem zawiera 18% substancji tłuszczowych, więc spodziewałam się tłuścioszka na twarzy i na pewno świecenia. Błąd! Krem wchłania się szybko do matu! Spokojnie po nałożeniu kremu mogę nałożyć i rozprowadzić podkład bez rolowania a potem szybszego świecenia. 
Mimo iż mam cerę problematyczną i mieszaną krem nie spowodował masakry, nic złego się nie stało, ani mnie nie zatkał ani nie spowodował wysypu. A co najważniejsze uratował moją przesuszoną skórę. Cery mieszanej nie można przesuszyć a ja ją właśnie do tego stanu doprowadziłam, zwłaszcza na nosie i krem Decubalu ją odratował! 

Krem naprawdę dobrze i głęboko nawilża, co mogę zauważyć zwłaszcza na nosie gdzie suche skórki całkowicie zniknęły. Do tego buzia stała się jakby zdrowsza i się uspokoiła. 


Polecam z czystym sumieniem, zwłaszcza, że mimo mojego typu cery krem nie spowodował nic złego. Cena to ok. 25 zł za 75 ml. Na pewno kupię go w przyszłym roku bo już widzę, że zimy bez niego moja buzia nie wytrzyma.

7 comments

Świat Wery środa, 13 marca, 2013

mam go i dobrze się u mnie sprawdza, nawilżenie pierwsza klasa

okiem m-a środa, 13 marca, 2013

jest genialny:)
naprawdę polecam.

Reablly środa, 13 marca, 2013

wiele dobrych opinii czytałam o tej marce :) musiałabym się porządnie rozejrzeć za ich produktami :)

nuneczka1991 środa, 13 marca, 2013

No no, te kosmetyki Decubal pozytywnie zaskakują, same dobre recenzje czytam :)

kobiece szufladki środa, 13 marca, 2013

Nie miałam, ale kuszą mnie te kosmetyki

fleurr środa, 13 marca, 2013

Musiałabym o nim mamie powiedzieć, bo ona ma bardzo suchą cerę.

Wiktoria Witos czwartek, 14 marca, 2013

Świetny blog:)
Obserwuje i komentuje.
Zapraszam do siebie.
http://wisia-wisia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!